احتمالاً به یاد دارید که پورشه ۹۱۱ GT2 RS MR توانست رکورد ۶ دقیقه و ۴۰.۳ ثانیه را در پیست مشهور نوربرگ رینگ ثبت کند و خودروهای مشهوری همچون لامبورگینی آونتادور SVJ و مک لارن P1 LM را با فاصلهای در حدود ۵ و ۳ ثانیه پشت سر بگذارد.
خب خودرویی که مشاهده میکنید دقیقاً همان مدل قبلی بوده و کریس هریس هم شانس راندن آن را در پیست پورتیمائو به دست آورده است. هریس در همین پیست با خودروهای مک لارن P1، فراری لافراری و پورشه ۹۱۸ اسپایدر نیز رانندگی کرده است.
کیت پرفورمنس MR برای این خودرو تغییری در پیشرانهی توربوی ۷۰۰ اسب بخاری و گیربکس آن ایجاد نکرده ولی عمده تمرکز روی مباحث آئرودینامیکی، سیستم تعلیق، رینگها و لاستیکها بوده است. مانتی ریسینگ که بخش اعظم تملک آن در اختیار پورشه است سیستم تعلیق KW را که مشابه نمونهی بکار رفته در مدل مسابقهای GT3 R میباشد روی این خودرو نصب کرده و ترمزها نیز به لنتها و لولههای بهتری مجهز شدهاند. یک دست رینگهای منیزیمی سبکوزن نیز زیر خودرو دیده میشوند.
پورشه ۹۱۱ GT2 RS MR در مقایسه با نسخهی استاندارد ویژگیهای آئرودینامیکی بیشتری دارد. مانتی ریسینگ از بال و اسپلیتر عقب متفاوت، پانلهای زیر بدنه و دیفیوزری بزرگ استفاده کرده است. این عناصر در ترکیب با هم تفاوت زیادی را ایجاد کردهاند و این فاصله با نسخهی استاندارد را میتوان در پیست مشاهده کرد.
کریس هریس توانسته با این خودرو ۲.۵ ثانیه سریعتر از مک لارن P1 مجهز به لاستیکهای تروفئو R باشد. همچنین ۹۱۱ GT2 RS MR مورد بحث در پیست پورتیمائو ۴.۵ ثانیه سریعتر از ۹۱۸ اسپایدر و ۴.۷ ثانیه سریعتر از فراری لافراری بوده است.
این عملکردی فوقالعاده برای پورشه است. پرفورمنس ۹۱۱ GT2 RS MR نشان میدهد که قدرت و اسب بخار تنها فاکتور موردنیاز برای ثبت رکوردهای عالی در پیست نیست…
[دانلود ویدئو]
سورنا
۱۲ فروردین ۱۳۹۸دوستان یه سوال
من هیچوخ دنبال شتاب نبودم نه اینکه نباشم ولی مثلا ۱ ثانیه و حتی چند ثانیه واسم مهم نیس
مثلا لامبورگینی ۵ بزنه پورش ۶ بزنه استون مارتین ۳ بزنه یا فراری اصن ۱۰ بزنه و …
خب این چه تاثیری توی علاقه و لذت بردن از اون ماشین داره ؟
توی دبی لامبو اجاره کرده بودیم حتی از صداش دیوونه شده بودیم اصلا ذهن سمت شتاب و اینا نمیره حتی حاظری فقد بشینی نیگاش کنی چه برسه به شتاب و اینا !!!
مثلا من خودم عاشق لامبورگینی هستم چه شتابش ۲ باشه چه ۱۰ باشه فرقی نداره
الآن واقعا تاثیر داره که یکی تو پیست ۱۰ بزنه یا ۲ ؟
mehran911
۱۲ فروردین ۱۳۹۸دوست من این ذات سوپراسپرت سازیست
فلسفه این کلاس با سرعت و شتاب درآمیخته شده و با این پارامترها مقایسه و سنجیده میشن
.
اما به نظر من مهمترین چیز همون علاقه ی قلبیست و تمام …
سورنا
۱۲ فروردین ۱۳۹۸من نگفتم که شتاب و سرعت مهم نیس
منطورم اینه مثلا ۱ ثانیه انقدر مهمه ؟
عرفان
۱۳ فروردین ۱۳۹۸بالاخره از اول که اختلافات ماشین ها تو یشتاب بیست ثانیه بیست ثانیه که نبوده.. کم کم پیشرفت کردن.. این هم جزو پروسه پیشرفته
عرفان
۱۳ فروردین ۱۳۹۸بالاخره از اول که اختلافات ماشین ها توی شتاب و پیست بیست ثانیه بیست ثانیه که نبوده.. کم کم پیشرفت کردن.. این هم جزو پروسه پیشرفته
King 918
۱۲ فروردین ۱۳۹۸دوستان خواهشها برای لرستان دعا کنید وضع خیلی خرابه من همه جا میگم چون به همه جا توجه میشه جز لرستان . اکثر شهرستان ها و روستا ها نابود شدن
مهدی
۱۲ فروردین ۱۳۹۸توکل بخدا.بااینکه دولت بی کفایت ناکارآمدی رو بارها وبارها ثابت کرده.اما کسایی هستن که در این شرایط پشت مردمشونن.اگه اهل لرستان هستید بزودی کمک هاشون رو خواهید دید.وتمام ملت هم باید همت کنن تا این بحران رو پشت سربزاریم.امیدت بخدا باشه
Hosseinbimmer
۱۲ فروردین ۱۳۹۸با دعا چیزی بهتر نمیشه
مهدی
۱۲ فروردین ۱۳۹۸افسانه 911
Amir
۱۲ فروردین ۱۳۹۸مگه داریم اینقدر هوشمندانه اینقدر خوب؟!پورشه حریف می طلبه هر کی میتونه بیاد جلو?
مهدی
۱۲ فروردین ۱۳۹۸مجله کارانددرایو رقابتی انجام داده بین پورشه911GT2 و کوروتZR1 که دراین رقابت پورشه جایگاه اول رو بدست آورده اما کارانددرایو بااین دوخودرو زمان صفرتاصدومسیر400متر روهم گرفته.
که 911GT2 زمان 2/6ثانیه روبدست آورده ومسیر400متر رودر10/3ثانیه با140مایل در ساعت سرعت بدست آورده.
وکوروت ZR1 زمان 3/1 ثانیه رو بدست آورده ومسیر400متر رودر11ثانیه طی کرده.
مجله موتور ترند هم بازاین دوخودرو رو مقابل هم قرارداده که نتیجه همین بوده
مهدی
۱۲ فروردین ۱۳۹۸تایم ها و اعداد و ارقام همیشه باعث رو به جلو بودن تکنولوژی ها میشن اما چیزی که باعث بهتر بودن هست فراری بودنه ?