پورشه

معرفی پورشه کاین E-Hybrid، غولی با نفس‌های پاک‌تر!

سبد محصولات پلاگین هیبریدی پورشه کاملاً محبوب هستند و این موفقیت احتمالاً در آینده نیز ادامه پیدا می‌کند زیرا این برند باسابقه اقدام به رونمایی از کاین E-Hybrid 2019 کرده است.

پورشه کاین E-Hybrid
این خودرو که از اوایل سال آینده در آمریکا عرضه خواهد شد دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربویی است که قدرت ۳۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متری دارد. همچنین یک مجموعه باتری ۱۴.۱ کیلووات ساعتی لیتیوم-یونی نیز باعث نیرورسانی به یک پیشرانه الکتریکی که قدرت ۱۳۴ اسبی و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری دارد می‌شود. به لطف این مجموعه، کراس اوور توانای پورشه قدرت ترکیبی ۴۵۵ اسب بخاری دارد.

پورشه کاین E-Hybrid
از نظر پرفورمنس، کاین E-Hybrid می‌تواند در ۴.۷ ثانیه خود را از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند و حداکثر سرعت ۲۵۲ کیلومتر در ساعت را ثبت نماید. این خودرو در مقایسه با نسل قبلی کاین S E-Hybrid از نظر شتاب بهبود هفت‌دهم ثانیه و از نظر سقف سرعت بهبود ۹ کیلومتر در ساعتی دارد.

پورشه کاین E-Hybrid
مجموعه باتری بکار رفته در این خودرو همان ابعاد نسل قبلی را داشته اما هم‌اکنون ظرفیت بیشتر و تراکم انرژی بهبودیافته‌ای دارد. این امر باعث می‌شود کاین هیبریدی در حالت الکتریکی محدوده حرکتی ۴۴ کیلومتری داشته باشد. حداکثر سرعت کاین E-Hybrid جدید در حالت الکتریکی نیز ۱۳۳ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

پورشه کاین E-Hybrid
زمانی که باتری خالی شود حدود ۷ ساعت زمان برای شارژ مجدد آن با استفاده از شارژر استاندارد ۳.۶ کیلوواتی نیاز است. با استفاده از شارژر سفارشی ۷.۲ کیلوواتی و ارتباط ۲۳۰ ولتی می‌توان تنها در ۲.۳ ساعت کاین هیبریدی را شارژ کرد.

پورشه کاین E-Hybrid
تغییرات اعمال شده در بدنه خودرو محدود هستند اما از جمله تفاوت‌های این مدل با برادران استاندارد خود می‌توان به کالیپرهای ترمز سبز و نشان‌های ویژه با عناصری به همین رنگ در بدنه اشاره کرد. این خودرو همچنین دارای درگاه شارژ الکتریکی است.

همین تغییرات محدود در کابین نیز اعمال شده‌اند زیرا طراحان اقدام به نصب عناصر سبز و همچنین صفحه‌نمایش مخصوص سیستم هیبریدی در پشت آمپر و سیستم اطلاعات سرگرمی کرده‌اند. این خودرو همچنین با تجهیزات استاندارد بیشتری همچون سیستم تهویه کابین محوری، پکیج اسپورت کرونو و سیستم مدیریت سیستم تعلیق فعال پورشه ارائه می‌شود.


پورشه به همراه معرفی کاین E-Hybrid جدید اقدام به معرفی چندین ویژگی جدید در خانواده این شاسی‌بلند محبوب کرده است. از جمله تاپ ترین ویژگی‌ها می‌توان به شیشه جلوی گرم شونده، هد آپ دیسپلی و صندلی‌های ماساژوردار اشاره کرد. مشتریان همچنین می‌توانند برای اولین بار رینگ‌های ۲۲ اینچی را سفارش دهند.

پورشه کاین E-Hybrid

قیمت پایه پورشه کاین E-Hybrid 2019 به همراه هزینه تحویل ۱۰۵۰ دلاری برابر با ۷۹۹۰۰ دلار می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    چه فایده با این اوضاع احوال و سقوط اقتصادی و قیمت یورو فقط باید حسرت بخوریم . فکر کنم سایت هارو‌بطور کامل فیلتر کنن بهتره چون برگشتیم به عقب .

    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Maximus

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (325 ديدگاه)

    چه قدر خوبه این … هیچ کمبودی نداره
    فقط کاش سقف سرعتش رو مثل کاین به بالای ۲۸۰ کیلومتر در ساعت برسونن تا آدم با خیال راحت تر بتونه تو اتوبان واسه ۹۱۱ و نیسان جی تی آر و کوروت شاخ و شونه بکشه!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza

      ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      سقف سرعت که مهم نیست ، واسه یه شاسی بلند اونی که مهمه امکانات و میزان افرودشه و به صرفه بودن که تو مدل کاین همه اینا هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. #ali.m#

        ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (1836 ديدگاه)

        این هایی که شما گفتی برای یک شاسی بلند افرود از یک برند اقتصادی مهمه .مقل لندکروزر و رنگلر
        کاین یه ماشین لوکسه که در افرود نه ادعایی داره نه توانایی .

        اخه ماشین هایبرید و افرود؟
        حتی به صرفه هم نیست و نباید هم باشه .
        پس تو مدل کاین هیج کدوم از اینا که شما گفتی نیست .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. داریوش

          ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (325 ديدگاه)

          کاین آفرودش از تمام ماشین های لکسوس غیر از lx۵۷۰ بهتره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. #ali.m#

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          داریوش یا ماکسیموس سابق .
          بعد میگم اطلاعاتت پایینه ناراحت میشی .

          ?

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. داریوش

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (325 ديدگاه)

          شما نمیتونی اطلاعات منو ارزیابی کنی به خودت فشار نیار
          اینا رو ولش کن

          بریم سر بحث خودمون :
          غیر از LX۵۷۰ و GX (لندکروزر) آفرود کدوم یک از محصولات لکسوس از کاین بهتره ؟!
          نه خداییش می‌خوام بدونم سطح تعصبت تا کجاست!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. #ali.m#

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          اقا داریوش .
          چرا باید قدرت افرود دوتا محصول که اصلا برای افرود ساخته نشدن رو مقایسه کنیم؟
          اصلا مقایسه جامعی هم در این مورد نیست .

          اخه چ دلیل داره یکی بیاد افرود مثلا rx رو با کاین مقایسه کنه.
          اصلا فکر کردن به افرود برای یک ماشین هیبریدی خنده داره .
          نمیدونم چرا اینقدر اصرار داری ب این مقایسه خنده دار.
          شما برای اینکه خیالت راحت شه ی سر به گرند تور بزن قسمتی که افرود پورشه کاین با فورد f150و یک ماشین دیکه کهم یادم نیست مقایسه میشه .تا ببینی یک ماشین تو این سگمنت که ادعایی در افرود نداره چجوریه.احتمالا ماشینای دیکه لکسس و بقیه رقبا هم همین وضعیت رو دارن .

          من کجا تعصب دارم؟من ک گفتم عاشق کاین و پانامرا هستم .
          چرا همه چیو با هم قاطی میکنید .
          در ضمن gx برپایه ی پرادو هست نه لندکروزر .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. #ali.m#

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          اصلاح میکنم:
          تو اون قسمت گرند تور پورشه ماکان بود.
          نه کاین .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. داریوش

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (325 ديدگاه)

          ای وای بر من!!!!

          عزیز دلم پرادو همون لندکروزه دیگه!!!!

          از شما که ژاپنی دوستی بعیده!

          پرادو تا الان در ۴ نسل تولید شده که به ترتیب «لندکروزر LC۷۰» ، «لندکروزر LC۹۰» ، «لندکروزرLC۱۲۰» و «لندکروزر LC۱۵۰»نامیده میشن

          وقتی میگی لکسوسGX همون پرادوئه و لندکروزر نیست !!!! این حرفت ۲ معنی می‌تونه داشته باشه:

          ۱) یا این چیز های ساده ای که گفتم رو بلد نیستی که بعید میدونم ،

          ۲) اینکه فقط دنبال ایراد الکی گرفتن از ما هستی که با این کار وقت و انرژی جفتمون رو حروم می‌کنی!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. داریوش

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (325 ديدگاه)

          کاین ماشین آفرود نیست و نصف صلابت رنج روور در آفرود رو نداره اما اینطور نیست که هیچ قدرتی در آفرود نداشته باشه و دستش کاملا خالی باشه

          این دید صفر و یکی مسخره رو دور بریزید

          من گیر کردن آئودی کیو۵ و لکسوسNX در گل رو از نزدیک دیدم ، هر سواری بود محال بود از اونجا در بیاد و فرو می‌رفت اما اودی و لکسوس نسبتا به راحتی خودشون رو از گل و لای نجات دادن

          جرمی کلارکسون تنها مرجع معتبر نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. داریوش

        ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (325 ديدگاه)

        سقف سرعت هم واسه شاسی بلند مهمه
        چند سال پیش وقتی کاین تازه اومده بود به مقاله در مجله ی ماشین خوندم

        اگه درست یادم باشه نویسنده آقای فرهاد کاشانی اینطور نوشته بود :

        تو اتوبان با دوستشون سوار استون مارتین DB۹ بوده و در لاین سمت چپ که واسه ماشین هایی هست که با سرعت بالای ۲۵۰ رانندگی میکنن و به کسی هم راه نمیدن در حال حرکت بوده

        با غرور خاصی که تو این جاده هیچ کس حریف این ۱۲ سیلندر بریتانیایی نیست…

        یکدفعه تو آینه ی عقب یه شاسی بلند رو دیدن که مرتب چراغ میده و راه می‌خواسته!

        پدال گاز استون رو فشار میدن تا شاسی بلنده رو جا بذارند و تحقیرش کنند اما هر چی استون گاز میداده اون شاسی بلند هم پا به پا می‌آمده!

        برای خود مهندس و رفیقش سوال شده این ماشین چیه که با این هیکل اصلا در مقابل استون کم نمیاره!؟

        اینقدر چراغ داده تا بالاخره بهش راه دادند …

        بعد که عقب ماشین آرم پورشه رو دیدند فهمیدن با کاین توربو اس که اون موقع تازه وارد بازار شده بود طرف بودند !

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مارادونا

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (23 ديدگاه)

          تویوتا پرادو TX و TX-L – تویوتا پرادو VX سیلندر 6-تویوتا پرادو GX سیلندر4 مشترک با تویوتا ‌هایلوکس
          تویوتا پرادوی نسل چهارم هم همچون نسل سوم با یک تیپ امکانات پایه تحت عنوان TX و TX-L به بازار داخلی عرضه شد. در واقع در حالی که تیپ‌های VX و VX-L این نسل از سطح امکانات بسیار خوب و همچنین پیشرانه 4 لیتری 6 سیلندر بهره می‌برد، پرادوهای TX و TX-L نیز دارای پیشرانه 4 سیلندر و در نهایت سطح امکاناتی پایین‌تر هستند
          تفاوت عمده این دو خودرو در سیستم تعلیق بسیار پیشرفته لندکروز می باشد که یکی از دلایل بالا بودن قیمت این خودرو نسبت به پرادو ست. از تفاوت های دیگر هم می توان به حجم موتور بالاتر لندکروز نام برد.

          از لحاظ موتوری، پرادو در برابر لندکروز حرفی برای گفتن ندارد، جی ایکس در پرادو یعنی 4 سیلندر در لندکروز میشه 6 سیلندر وی ایکس پرادو میشه 6 سیلندر در لندکروز میشه 8 سیلندر بابا ادما ببرید پیاز خوری ولی نکنید این کارا را.

          لندکروز خودروی بزرگتر و جادارتری ست :

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. مارادونا

        ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (23 ديدگاه)

        سلام افرودر بزرگ

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. میثم

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    بنظرم باید یه دستی به نمای جلوش بکشه.
    داخل و پشتش خیلی خوبه ولی جلوش دیگه خیلی تکراری شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. #ali.m#

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    کاین برام خیلی دوست داشتنیه .اولین تلاش پورشه برای عوض کردن ماهیت برند و برگ برندش در زمان مشکلات اقتصادیش بود .
    که با کمک و مشاوره تویوتا انجام شد
    پورشه با مشاوره تویوتا ،مدل باکستر که خط تولید به صرفه ای داشت رو ساخت به علاوه کاین و نسل جدید 911.
    از بین ماشین های پورشه .کاین و پانامرا رو بیشتر از هر ماشین دیگه ای دوست دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. داریوش

      ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (325 ديدگاه)

      کلا پورشه رو با مشاوره ی تویوتا تاسیس کردند !!!
      والدین فردیناد پورشه هم با مشاوره ی تویوتا صاحب فرزند شدند !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. #ali.m#

        ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (1836 ديدگاه)

        #تلاش *** قابل تقدیری میکنی.😂

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. داریوش

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (325 ديدگاه)

          درس پس می‌دیم استاد

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. مارادونا

        ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (23 ديدگاه)

        پورشه دوس داری خوبه ولی اگه تویوتا کمک نمیکرد پورشه الان نبود.مهندسی بهتر و ماشین اقتصادی تر با تیراژ بالا و نقایص کمتر و کمک به تعادل و تبدیل ماشین بیوه کننده ی معروف به ماشین ارامتر و خیلی چیزای دیگه را از تویوتا دارید. سپاسگذار باش.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. Deivid

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (202 ديدگاه)

    ای کاش جلوش را هم مثل عقبش از رنو کولیوس کش میرفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. حسین

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (64 ديدگاه)

    ما هیچ
    ما نگاااااه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Reza

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (13 ديدگاه)

    خدای زیبایی.
    احسنت به این طراحی
    آرزوی موفقیت روز افزون دارم برای شرکت و کشوری که این ماشین رو برای شهروندای خودش وبعد برای کل دنیا ساخته.
    اما افسوس …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Saied

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    ایرانی جماعت با این مسئولین صرفا جهت تماشا به این دنیا امدیم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا