پورشه از فرمول مناسبی برای کلاس محصولات خود استفاده میکند. مدلهای GTS برای از بین بردن شکاف بین مدل S و مدل GT3 در میدان حاضر میشوند. کاررا GTS با ۳۰ اسب بخار نیروی بیشتر نسبت به کاررا S بسیار شبیه و نزدیک به آن است. اما با قیمتی بهمراتب بالاتر از مدل S و البته تجهیزات بهتر از آن ارائه میگردد.
پورشه ۹۱۱ GTS در دو مدل کوپه و کروکی و در دو نسخه دیفرانسیل عقب و یا دو دیفرانسیل و در مجموع چهار مدل و با پیشرانه ۶ سیلندر مسطح ۳.۸ لیتری وارد بازار میشود. موتور ۴۲۴ اسبی (۴۳۰ PS) این خودرو میتواند با کمک گیربکس هفت سرعته PDK دوکلاچه آن، شتاب صفر تا صد ۴.۰ ثانیه در مدل کوپه و ۴.۲ ثانیه در مدل کابریولت را به همراه آورد. نهایت سرعت این خودرو هم بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت میباشد. این در حالی است که بنا به گفته پورشه، تغییری در مصرف سوخت این مدل (۸.۷ لیتر در صد کیلومتر) نسبت به کاررا S مشاهده نمیشود. در حالی که چهره بیرونی کاررا GTS با کاررا S تفاوت خاصی ندارد اما کارشناسان و علاقهمندان به پورشه تفاوتهایی جزئی را تشخیص خواهند داد. علاوه بر گلگیرهای پهنتر عقب، سپر جلوی جدید، چراغهای جلوی Bi زنون با قاب دودی رنگ، هواکش مشکی رنگ عقب، چرخهای ۲۰ اینچی با یک مهره مرکزی، یک نوار هواکش منحصربهفرد بین چراغهای عقب در مدلهای دیفرانسیل عقب و نشان و علامت GTS و روکش ترکیبی چرم و آلکانترا برای پوشش داخلی از تفاوتهای این مدل محسوب میشوند. تمامی مدلهای ۹۱۱ GTS از پکیج اسپرت کرونو، سیستم تعلیق فعال PASM که ارتفاع خودرو را ۱۰ میلیمتر کاهش میدهد و یک سیستم اگزوز اسپرت با طنین منحصربهفرد بهره میگیرند.۶۴ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
4MATIC
۱۷ مهر ۱۳۹۳عالیه من که عاشقشم
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳کی نیست!!!
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳شعار پورشه:پورشه بدون جایگزین
ali
۱۷ مهر ۱۳۹۳من عاشقش نیستم
امیرحسین
۱۷ مهر ۱۳۹۳ببخشید ولی من حالم از 911 بهم میخوره . . .
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳نخوره امیر حسین
امیرحسین
۱۸ مهر ۱۳۹۳ببخشید چیکار کنم میخوره دیگه . . .
*MAK MISEL*
۱۷ مهر ۱۳۹۳ببخشید اینجا کامنت میدم ولی باید اینو به دوستان میگفتم:
هر کی یه زندگینامه ومطلب درست حسابی از پوروشه میخواد بره کالایاب کلکسیون
جدید که عکس روش یه کوروت استینگری زرده بگیره حال کنه فقط باید اضافه کنم که اگر خواستید بگیرید قبل خوندش سیمیش کنید چون ورقاش به صورت خیلی محسوسی پاره میشه
Archi KHAN
۱۷ مهر ۱۳۹۳پورشه است دیگر…
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳بهترین سیستم دو دیفرانسیل مال این ماشینه
از ژاپن فقط پرینس موتور . از آمریکا فقط caddy وali } hemi cuda سابق }
۱۹ مهر ۱۳۹۳آقای dragonborn خودروهای زیادی را از قلم انداختی و مطمئن باش که در این دنیا خودروهای زیادی هستند که عملکرد سیستم دو دفرنسیال بهتری از این پورش 911 دارند
از ژاپن فقط پرینس موتور . از آمریکا فقط caddy و hemi cuda
۱۹ مهر ۱۳۹۳اشتباه پیش آمد و اسم جدیدم را اصلاح میکنم : از ژاپن فقط پرینس موتور . از آمریکا فقط caddy و hemi cuda
*MAK MISEL*
۱۷ مهر ۱۳۹۳الان این عظلات اضافی یعنی اینکه رفته بدنسازی؟
parseh net30
۱۷ مهر ۱۳۹۳وقتی میگن ساده اما با وقار اینه دیگه. ولی خداییش بعد از گذشت چند سال پیشرفت که صنعت خودرو پشت سر گذاشته این پورش هنوز زیاد قیافه ماشیناشو دستکاری نکرده.میدونی!!
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳پورشه تعدد محصولاتش کمه!!!چرا؟
رضا احمدی
۱۸ مهر ۱۳۹۳برای اونا کیفیت مهمه نه کمیت.مثل فرغون سازای ما نیستن که،هر روز از خواب پا میشن نقشه میکشن این دفعه چه جوری سر مردم بیچاره کلاه بزارن.
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳خیلی هم دلت بخواد!!!چشه
Archi KHAN
۱۷ مهر ۱۳۹۳دوستان به نظر شما با 130-120 میلیون تو کلاس suv ها
1 – نیسان قشقایی : +++++
2 – میتسوبیشی ASX : —-
(اگه با توضیح و دلیل باشه که دیگه دمتون گرم م مه ه)
مصطفی
۱۷ مهر ۱۳۹۳آرچی جان منظورشما نیسان قشقایی جدیده یا قدیم؟چون اگه قدیمه میتسوبیشی بهتره.
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳قشقایی قدرت موتور و شتابش خیلی کمه
datsun
۱۷ مهر ۱۳۹۳قدرتشون تقریبا برابره
*MAK MISEL*
۱۷ مهر ۱۳۹۳مصظفا این چیه دیگه گذاشتی برا اواتارت؟
یاد بدهکاریام میفتم!
مصطفی
۱۷ مهر ۱۳۹۳باشه داداش عوضش می کنم.
مصطفی
۱۷ مهر ۱۳۹۳عوضش کردم ولی مصطفی نه مصظفا!
Archi KHAN
۱۷ مهر ۱۳۹۳ممنون مصطفی جان از پاسخ ات
اگه هر دو مثلا 2013 باشن منظورم بود.
بنظرت یه قشقایی 2009 خیلی تمیزه میگه 100 تومان، میارزه ؟
اما تمیزه ها انصافا
از نظر خدمات و قطعه اطلاعی داری ؟
حسين
۱۷ مهر ۱۳۹۳درود. مطئن نیستم اما به این نکته هم توجه کن که ASX در کلاس کوچکتری از قشقایی قرار میگیره. میگم، مطمئن نیستم. اما اگه اینجوری باشه فضای داخلی کوچکتری داره
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳عاشق اون پیوستگی چراغای عقبشم
امیرحسین
۱۸ مهر ۱۳۹۳ببخشید ولی من نظرمو گفتم . . .
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳اون 918 که یه چیز دیگست.
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳فکر کنم این مدلش هندلینگ بهتری داشته باشه
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳میتسوبیش بهتره عموم 2 سال داشت سفیدشو.
*MAK MISEL*
۱۷ مهر ۱۳۹۳میتسوبیشی بهتره دوست عزیز به چند دلیل
ظاهر بهتر
امدن مدل جدید به ایران
خدمات بهتر
اگرم ببینید پدال داره تبلیغشو میکنه
گارانتیشم خوبه
مدلASX تعمیرکار کار بلد بیشتر از نیسان قشقایی داره
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳مک میسل موافقم باهات
Archi KHAN
۱۷ مهر ۱۳۹۳دوستانه گلی که دیسلایک دادن ، میشه لطفا نوضیح بدن چرا ؟
(توضیح جهت توجیه شدن خودم میخوام ها، جسارت نشه به دوستان)
وحید
۱۷ مهر ۱۳۹۳دوست عزیز نیسان قشقایی نسل جدیدش موجود نیست اما نسل قبلیش که هست چنگی به دل نمیزنه و بهتره بری سراغ میتسوبیشی هر چند میتسوبیشی هم معایب خودشو داره
Archi KHAN
۱۹ مهر ۱۳۹۳وحیدجان میشه معایب میتسوبیشی، را بگی لطفا ؟
وحید
۲۱ مهر ۱۳۹۳خدمات پس از فروشش ضعیفه لوازم یدکیش کم پیداست برای فروشش مطمین باش به مشکل میخوری از لحاظ فنی هم صدای موتورش داخل کابین میاد موتورش ضعیفه قابلیت آفرودیش صفره
حسین
۱۷ مهر ۱۳۹۳[…]ماهم سوار ماشین میشیم اوناهم سوار ماشین میشن ولی این کجاو ان کجا
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳فقط مدل Turbo s
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳همه که تو آلمان سوار پورشه نیستن!!!!!!!!!!!!!!!!
مصطفی
۱۷ مهر ۱۳۹۳عاشقشم!خیلی خوشکله!مطمئنم رقیب سرسخت amg gtهه!
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳یه بار سوار یکیش تو نمایشگاه شدم ولی ولی پولمون به اسپورتیج رسید نه ب این
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳911 رو از کجا برداشتن اسمشو
همون شماره شیطانی 911 هست یا نه
11 سپتامبر
صادق
۱۷ مهر ۱۳۹۳داش دراگون، این پورشه با نام 901 معرفی شد که به دلیل شکایت پژو اسمش به 911 تغییر کرد
استفاده ی صفر بین 2 عدد به صورت انحصاری دستِ پژو هستش مث 405 یا 308 و…
mehran911
۱۷ مهر ۱۳۹۳کاملادرسته صادق عزیز البته بعد از چند سال این انحصار برداشته شد
صادق
۱۷ مهر ۱۳۹۳راستش داش مهران، من درمورد برداشته شدن این انحصار اطلاع دقیقی ندارم، ولی خب پژو هنوز هم خیلی از ماشیناش رو بر اساس همین روند نامگذاری میکنه
یه فرمول جدید هم احتمالش هست پژو به طور گسترده بکار بگیره، استفاده ی 2 تا صفر بین 2 عدد هست
مث 4002 یا 3008 و…
زیگما
۱۷ مهر ۱۳۹۳وقتی 2 تا صفر قرار میگیره یعنی ماشین کراس اور یا ام پی وی یا ون یا مینی ون یا اس یو وی هست
در غیر این صورت یک صفر قرار میگیره
4007 و 4008 و 2008 و 3008 کراس اور یا اس یو وی هستن
5008 هم مینی ون یا ام پی وی فول سایزه
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳ممنون صادق بابت راهنماییت
رسول
۱۷ مهر ۱۳۹۳من یه نظر دارم این شرکت پورشه اشغال های خودرو هاشو اضافه هاش رو به ما بفروش ما هم بچسبونیم به اشغال های خودمون بعد بگیم قطعات اشغال هامون پورشه هست این بی احترامی نیست این یه درد
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳این چه حرفیه رسول!!!
رسول
۱۷ مهر ۱۳۹۳اولا نظر منو قشنگ نفهمیدی دوما اون اشغال 20هزار دلاری مال یه کی از اشناهامون که از عراق مهمون اومده بود تو مو رو میبنی من پیچش مو
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳پورشه آشغاله!!!آشغال اون آواتار 20 هزار دلاریته نه 911 150 هزار دلاری!!!
زیگما
۱۷ مهر ۱۳۹۳911 از 84 هزار دلار شروع میشه
آواتار ایشون هم 31 هزار دلار شروع میشه
ضمن این که نظر ایشون رو اشتباه متوجه شدی
در واقع ایشون به پورشه احترام فراوانی گذاشت که این کامنت رو گذاشت
کمی با دقت تر بخون
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳911 آره زیگما ولی قیمت 911 GTS 84 هزارتاست.
من قیمت عکس مدل تو مطلب رو میگم GTS رو
خب اونوقت 911 فول 240 هزارتاست
ماسل کار
۱۷ مهر ۱۳۹۳دفعه آخرت باشه به ماشین آمریکایی توهین میکنی!!
اولا کرایسلر 300 جز بهترین به صرفه ترین و با ابهت ترین سدان های دنیاس
دوما آقای دراگون آیکیو نظر آقا رسول این بود ته مونده و آشغالاشو به ما بده نه اینکه پورشه آشغاله!!!!!!!
سوما به ماشین های آلمانی توهین نشه با این پول یه shelby gt500 و چلنجر هلکت و یه موتور و هزار تا چیزه دیگه خرید و بقیش هم پس انداز کرد!!
Just Muscle Cars
Ahmad
۱۷ مهر ۱۳۹۳پورشه شاهکاری بیش نیست…
از ژاپن فقط پرینس موتور . از آمریکا فقط caddy و hemi cuda
۱۹ مهر ۱۳۹۳آقا احمد با نظرت مخالفم . مطمئن باش تعداد کمپانیهای خودروسازی که شاهکارند کم نیست
ali-gtr
۱۷ مهر ۱۳۹۳KING سلطان پورشه- مخصوصا پانامرا صداش عالیه
مصطفی
۱۷ مهر ۱۳۹۳به به علی آقا!کجایی داداش کم پیدایی!
مصطفی
۱۷ مهر ۱۳۹۳شاهکار چیه؟شاهکار به توان 2!
Alpha
۱۷ مهر ۱۳۹۳زیبا ترین 911 که تاحالا تولید شده
ESI
۱۷ مهر ۱۳۹۳از لحاظ هموطن بودن من ائودی RS 7 رو بیشتر ترجیح میدم
Ahmad..F12
۱۹ مهر ۱۳۹۳احساس میکنم 911 به نهایت تکامل و پختگی خودش رسیده
خیییییلی با شکوهه
امید
۲۰ مهر ۱۳۹۳بی نظیره ادم بسیار روح نوازه