مرحلهٔ نیمهنهایی، دور دوم، قسمت بیستودوم، دومین دوئل از گروه کراساوورهای بزرگ لوکس
نتایج دوئل قبلی بین آئودی Q7 و لندروور دیسکاوری
مجموع آراء: ۱۲۸۱
آراء آئودی Q7: 802
آراء لندروور دیسکاوری: ۴۷۹
پیروز دوئل: آئودی Q7 با کسب ۶۲ درصد از کل آراء
بیوک انکلیو
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۷
نسل کنونی: دوم
پلتفرم: C1XX جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۳.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۴۸,۵۶۴ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۴۹,۶۴۷ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: چهار ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: چهار ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: طراحی بیرونی شکیل و زیبا، فضای داخلی زیاد و قابلاستفاده، رفتار جادهای پالایششده، آپشنهای فراوان
نقاط منفی: با سفارش آپشنها قیمت بهسرعت افزایش پیدا میکند، ردیف سوم صندلیها برای سه نفر تنگ است، هنوز هم قطعات ارزانقیمتی در آن دیده میشود
اینفینیتی QX60
تاریخ معرفی: نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۱
نسل کنونی: اول
پلتفرم: D نیسان
امتیاز از کارانددرایور: ۳ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۴۰,۴۴۴ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۴۷,۳۷۰ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: چهار ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: چهار ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: چهار سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: اتاق جادار، گیربکس CVT بیعیب، استایل بیرونی شیک
نقاط منفی: کابین ناامیدکننده، عملکرد نامناسب فرمان
مقایسهٔ مشخصات فنی
بیوک انکلیو | اینفینیتی QX60 | |
پیشرانه | ۳.۶ لیتری V6 | ۳.۵ لیتری V6 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۳۱۰ اسب بخار | ۲۹۵ اسب بخار |
گشتاور | ۳۶۰ نیوتن متر | ۳۶۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۹ سرعته اتوماتیک | CVT |
محور محرک | جلو یا چهارچرخ | جلو یا چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۶.۶ ثانیه | ۷.۱ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۵.۲ ثانیه | ۱۵.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت | ۱۹۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۱.۷ لیتر ترکیبی | ۱۰.۷ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۸۳ لیتر | ۷۴ لیتر |
وزن | ۲۰۹۰ کیلوگرم | ۲۱۱۰ کیلوگرم |
طول | ۵.۱۹ متر | ۵.۰۸ متر |
فاصلهٔ محوری | ۳.۳۰ متر | ۲.۹۰ متر |
حجم صندوق بار | ۶۸۰ لیتر | ۴۵۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۷ نفر | ۷ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۴۱,۱۹۵ دلار | ۴۴,۲۹۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۴۱,۱۹۵ دلار | ۴۴,۲۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10249176]
Mohammad
۶ اسفند ۱۳۹۷برتری کامل فنی با بیوک هستش گیربکس خوب در مقابل گیربکس cvt
قیمتش هم 3 هزار تا کمتری در حالی که
کابین بیوک یه سر و گردن از اینیفیتی بهتره
حتی از لحاظ کیفیت هم از عکس ها مشخص
حسن
۶ اسفند ۱۳۹۷هر 2 خوبن
ولی بیوک انتخاب من هستش چون با سلیقه من جور هستش
حسن
۶ اسفند ۱۳۹۷محاسن بیوک
فروش بالاتر تو بازار رقابتی امریکاست
قدرت موتور بالاتر
شتاب بهتر
تاپ اسپید بالاتر
وزن کم تر
طول و فاصله محوری بیشتر
حجم قسمت بار خیلی بزرگ تر
قیمت مناسب تر هستش
Amir
۶ اسفند ۱۳۹۷عاشق این بیوک شدم.
big & small block engine
۶ اسفند ۱۳۹۷انتخاب من هم بیوک هست به همون دلایلی که دوستان هم اشاره کردن بالاتر
Cadillac
۶ اسفند ۱۳۹۷بیوک از لحاظ سر تره طراحی این مدل اینفینیتی
خیلی قدیمیه مخصوصا تو داشبورد
کم کم باید نسل جدیدش بیاد بازار
و اگه تو مایه هایqx50باشه معرکه س
حسن
۶ اسفند ۱۳۹۷بیوک انکلیو ماشینی هستش که برند بیوک رو دوباره زنده کرد
این محصول هم فروشش خیلی خوبه از وقتی که معرفی شده تا الان و هم کیفیت کابین خیلی خوبی داره و هم مشخصات فنی خوب
خوب فروش نزدیک به 50 هزار دستگاهیش هم در سال 2018 موید این مطلبه که این محاسن رو مشتریها درک کردن و رفتن سمتش
Cadillac
۶ اسفند ۱۳۹۷خیلی ماشین ایده آلی هست واقعا
Douglas mac Arthur
۶ اسفند ۱۳۹۷قدرت برند اینفینیتی خیلی پایینه حتی خیلی پائینتر از جنسیس که چند ساله تشکیل شده شاید به جز ضعف مدیریت طراحی و مهندسی نهایت نیسان رو نمیشه تو محصولاتش دید رای من اینجا بیوک
مهدی
۶ اسفند ۱۳۹۷توعکس های بالا یه چیزی برام سوال شد.اون پشت سری های ردیف عقب اینفینیتی چرا تااین حدبلنده!!!!!!
آرمین
۶ اسفند ۱۳۹۷آره واقعا پشت سری ها بلنده به نظرم محصولات ژاپنی همیشه چند مورد از طراحی های داخل و بیرونش عجیب درمیاد حالا یا به صورت عمدی یا غیر عمدی ولی این موارد رو دارن و در صورتی که محصولات آلمانی و آمریکایی معمولا طراحیشون هماهنگ تر و جذابتر و با معنی تره
امیر
۶ اسفند ۱۳۹۷دلیلی برای انتخاب اینفینیتی نیس
تنها برتریش طراحی جلوشه ک کمی زیباتر از بیوکه
فنی و کابین و جادار بودن همگی برتری بیوکو ثابت میکنه
علی
۷ اسفند ۱۳۹۷پدال جان نمیخای خبر لیموزین g90 رو بزاری؟
مانی
۷ اسفند ۱۳۹۷این چیه اینفینیتی ساخته
وقتی نمیتونه بیوک رو شکست بده
چجوری میخواد با مرسدس،بیام و و … رقابت کنه؟
اینگاری خودشون قبول کردن و دیگه تسلیم شدن