بازگشت مرسدس بنز به بازار ایران با ورود ۲ مدل C180 و CLA180 انجام خواهد شد. این خودروها پیشرانه و امکانات مشابه دارند.
مرسدس بنز، بدون شک، از محبوبترین برندهای خودروساز شناخته شده در سراسر دنیا است. این شرکت با اصالت آلمانی، هماکنون کارخانههای مختلف در کشورهای متنوع جهان دارد. حتی ایران هم، اوایل دهه ۸۰ خورشیدی میزبان خط مونتاژ مرسدس کلاس E یا الگانس بود. حالا با فعالیت صنعتی مرسدس بنز در کشور چین و سادگی مراودات تجاری ایران با تاجران چینی، فرصت خرید باواسطه و انجام فرایند واردات از این کشور آسیایی برای طرف ایرانی فراهم است.
بیشتر بخوانید:
↵بیام ۳۱۸ وارداتی طرح جانبازان؛ مشخصات و قیمت در ایران
↵تویوتا کرولا ۲۰۲۳ در ایران؛ مشخصات و قیمت سدان وارداتی
↵هیوندای توسان وارداتی؛ مشخصات و قیمت مدل ۲۰۲۴
↵میتسوبیشی اکلیپس کراس وارداتی؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند ژاپنی
↵کیا سلتوس ۲۰۲۳؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند کرهای در ایران
هنوز مشخص نیست که مرسدس بنزهای وارداتی، دقیقا مونتاژ کدام کشور هستند اما میتوان اطمینان داشت محصولات این برند آلمانی در سراسر جهان، کیفیت مشابه داشته باشند. کارخانهی مرسدس بنز در بژینگ چین (Beijing Benz) عرضهکنندهی مدلهای برقی است؛ همچنین CLA فقط در آلمان و مجارستان تولید میشود.
کلاس C یکی از پرفروشترین و قدیمیترین محصولات مرسدس بنز است. نسل اول این محصول، سال ۱۹۹۳ با سری W202 به بازار جهانی رسید و حالا نسل پنجم از سری W206 دارد. کلاس C امروزی از سال ۲۰۲۲ تغییر نسل داد و چهره جدید ارایه کرد. در ایران، این خودرو با تعداد قابل توجه از نسل دوم و سوم وارد شد.
از نظر ابعاد بدنه، CLA کوچکتر از C کلاس است و برای عموم مردم، سدان (چهاردر صندوقدار) محسوب میشود. به بیان بهتر CLA در کلاس فستبک کوپه قرار میگیرد و از نمای پشت، تفاوت با C کلاس سدان دارد.اولین CLA از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ تولید شد و به تعداد محدود در ایران نیز وجود داشت. از اواخر ۲۰۱۹ تا امروز، نسل دوم CLA تولید میشود.
شرکت ستاره ایران مشابه سنوات قبل، واردات C180 و CLA180 را انجام خواهد داد. این مجموعه، سابقهی بسیار خوب در خدمات پس از فروش و ارایه سرویس گارانتی در ایران دارد.
طراحی ظاهری و نمای بیرونی C180 و CLA180 وارداتی
پیشتر اشاره کردیم که CLA علاوهبر ابعاد کوچکتر نسبت به C کلاس، فرم کوپه در انتهای بدنه نیز ارایه میکند. این شرایط باعث میشود CLA180 برای رانندگی در مسیرهای پرترافیک شهری و القای حس اسپرت پشت فرمان، جذابتر از C180 جلوه کند.
در نمای اصلی C کلاس امروزی، چراعهای خاص با طراحی تهاجمی دیده میشوند. این سبک طراحی که با کمی تفاوت در CLA نیز وجود دارد، حالت چشم عقاب را تداعی میکند. جلوپنجره در هر دو خودرو، نشان ستاره سه پر را تاکید میکند و یک خط نقرهای در راستای افق دارد. حجمدهی جذاب سپر با دو حفرهی بزرگ سیاه در طرفین، دیگر نکتهی جالب در نمای اصلی C180 و CLA180 وارداتی هستند.
از دید جانبی، حالت شیبدار سقف در CLA180 تفاوت اصلی با C180 را نشان میدهد. هر دو خودرو در نسخه پایه مجهز به رینگ ۱۸ اینچ هستند اما همراه چرخهای ۱۷ اینچ هم در کشورهای مختلف وجود دارند. قاب کروم پنجرهها و عدم استفاده از ادوات پلاستیک در قاب گلیرها و رکاب، نکات مثبت CLA و C کلاس هستند. دیگر نکتهی جالب اینکه، حجمدهی عجیب برای نمای جانبی دیده نمیشود و هر دو خودرو، صرفا خط کم عمق روی درهای ورودی دارند.
در نمای پشت مشابهت طراحی چراغها با تفاوت جزئی دیده میشود. اجزای بدنه شامل کاپوت عقب و سپر برای CLA 180 همسطحی و یکنواختی بیشتر نسبت به C180 ارایه میدهند. همچنین حس اسپرت در سپر عقب CLA بیشتر از C کلاس مدرن، القا میشود. با این شرایط میتوان جوانگرایی CLA و گرایش به سبک خودروهای لوکس در کلاس C را متوجه شد.
مرسدس بنز C180 با طول ۴۷۵۱ و عرض ۲۰۳۳ و ارتفاع ۱۴۴۲ میلیمتر، همراه فاصله محوری ۲۸۶۵ میلیمتر عرضه میشود. مرسدس بنز CLA180 طول و عرض و ارتفاع ۴۶۹۲ و ۱۹۹۹ و ۱۴۳۰ میلیمتر با فاصله محوری ۲۷۲۹ میلیمتر دارد.
طراحی داخلی و نمای کابین C180 و CLA180 وارداتی
ساختار داشبورد و چیدمان ادوات داخل اتاق برای CLA و کلاس C امروزی، بسیار متفاوت است. هر دو خودرو از سه خروجی هوای مدور در مرکز داشبورد استفاده میکنند اما محل نصب نمایشگر لمسی، نقش تعیینکننده برای کابین CLA180 و C180 دارد.
در اتاق C180، نمونهای کوچکشده از S کلاس مدرن دیده میشود. نمایشگر و پنل لمسی زیر آن، ساختار پیوسته با کنسول دارند. برای مدل وارداتی، مانیتور ۱۲ اینچ استفاده شده و پنل پشت فرمان هم دیجیتال تمام رنگی است. فرمان این خودرو مشابه CLA حالت دایرهای با کمی خمیدگی در پایین دارد.
در CLA 180، سبک نمایشگرهای پیوسته از بالای داشبورد تا پشت فرمان استفاده شده است. برای این خودرو، کنسول میانی با کلیدهای متعدد و محل شارژ بیسیم گوشی همراه، جدا از بخش بالای داشبورد خواهد بود.
ظاهرا قرار است CLA180 و C180 با امکانات نسخه پایه (Low Option) وارد ایران شوند. به این ترتیب، صندلی برقی برای این خودروها ارایه نخواهد شد و تودریها، نمای ساده خواهند داشت. البته چرم مرغوب برای صندلی و داشبوردها، همراه تهویه مطبوع خودکار و گرمکن داخل صندلی برای سرنشینان جلو ارایه خواهد شد؛ اما CLA180 و C180 وارداتی، فاقد سانروف خواهند بود.
باتوجه به ابعاد کوچکتر برای CLA، طبیعتا افراد بلند قد روی صندلی عقب این خودرو، چندان راحت نیستند و نمیتوانند حس عالی برای سفرهای بلند مدت بین شهری داشته باشند. این شرایط برای کلاس C هم ایدهآل نیست اما راضی کننده است. صندوق عقب C180 وارداتی، ۴۵۵ لیتر فضا دارد اما CLA180 برای حمل بار، ۴۶۰ لیتر فراهم میکند.
پیشرانه و تجهیزات فنی C180 و CLA180 وارداتی
برخلاف انتظار، کد ۱۸۰ برای مرسدس بنزهای جدید بازار ایران، پیشرانههای مشابه را نشان نمیدهد. این خودروها از نوع نیمه هیبرید (mild hybrid) با موتور ۱/۳ و ۱/۵ لیتر توربو وارد کشورمان خواهند شد؛ ضمن اینکه گیربکس متفاوت نیز خواهند داشت. دیگر موضوع مهم، ساختار دیفرانسیل عقب C180 و محرک جلو برای CLA180 است.
مرسدس بنز C180 با موتور ۱/۵ لیتر توربو، محرک برقی مشابه CLA 180 دارد. پیشرانه بنزینی به تنهایی، ۱۷۰ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتنمتر گشتاور ارایه میدهد تا سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۹ ثانیه و نهایت سرعت ۲۱۰ کیلومتر برساعت فراهم شود. این خودرو گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته دبل کلاچ دارد. میانگین مصرف سوخت C180 هم ۶/۵ لیتر در صد کیلومتر اعلام شده که باتوجه به کیفیت بنزین ایران، خوشبینانه و کمی دور از واقعیت به نظر میرسد.
برای CLA180 از موتور ۱/۳ لیتر، ۱۳۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتنمتر گشتاور گرفته میشود. همچنین یک محرک برقی هنگام شروع حرکت، ۱۴ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتنمتر به پیشرانه بنزینی اضافه میکند. این خودرو با گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته و سیستم دبل کلاچ، سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۱۰ ثانیه و نهایت سرعت ۲۱۰ کیلومتر برساعت دارد. میانگین مصرف سوخت CLA 180 وارداتی، ۶/۵ لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.
قیمت مرسدس بنز C180 و CLA180 وارداتی
در بازار جهانی، حدود قیمت C180 و CLA 180 با امکانات مشابه نسخهی وارداتی به ایران، از ۴۲ و ۳۷ هزار دلار شروع میکند. این شرایط، ضمن اضافه پرداختهای مالیاتی و عوارض گمرکی، هزینه پرداخت ۴/۵ تا ۵ میلیارد تومان برای مرسدس بنز C180 و CLA180 وارداتی را نشان میدهد که قطعا برای خریدار بازار آزاد، بسیار گرانتر خواهد بود.
هماکنون برای C200 مدل ۲۰۱۴ با کارکرد بیش از ۱۰۰ هزا کیلومتر، حدود قیمت ۶ میلیارد تومان وجود دارد. معدود CLA موجود در ایران، شامل مدل ۲۰۱۷ از سری CLA45 حدود ۷ تا ۷/۵ ملیارد تومان قیمتگذاری شدهاند.
Kktoos
۲۶ بهمن ۱۴۰۲بنز همه جورش بی نظیره
ولی بی صندلی برقی و فاقد سانروف شتاب ۹_۱۰ثانیه لو اپشن ترین
میاد ۱۰میلیارد قیمت میخوره این دیگ پول زوره حتی واسه اونا که این پولو دارن
اسد
۲۷ بهمن ۱۴۰۲این طراحی داشبورد و مانیتور بزرگ وسط ، طراح اصلیش تسلاست و البته بعد از اون ولوو .
علی جردن
۲۷ بهمن ۱۴۰۲دقیقا بنظرم هرکی بخره قصدش هرچیزی می تونه باشه جز ماشین باز بودن
قدیما می گفتیم طرف عشق موتور مهندسی شده داره رقته ۹۱۱ کررا تخت سیلندر خریده الان هرکی اینارو بخره نمی دونم توی مغزش چی می گذره احتمالا پز دادن…..
Mr
۲۷ بهمن ۱۴۰۲فقط یه تازه به دوران رسیده اینستاگرامی که نمیدونه چطوری بگه با تبلیغ کردن کوکب و فاطمه میلیاردر شدم اینو میخره با این قیمت (اکثرا هم دخترا چون پسرا دیگه اینقدری از ماشین سر در میارن که ۱۰ میلیارد به این پول ندن)
REZA
۲۷ بهمن ۱۴۰۲اینا کارشون همینه، یک زمانی بود که اون خدا بیامرز بهترین ماشینای جهان رو وارد میکردن دارید از اروپا همین مرسدس بنز رو به بهترین شکل وارد میکردن کادیلاک آمریکایی رو مونتاژ میکردن که بهترین تکنولوژی ها و باکیفیت ترین ماشین های اون زمان بودن
فرق انسانیت و احترام و خدا شناسی و فرهنگ رو به وضوح میشه دید
که اون موقه چیکار میکردن و الان دارند برای مردم چیکار میکنن
وضع تولید داخل رو هم که نگم دیگه
ایرانی
۲۷ بهمن ۱۴۰۲روحش شاد
پدر ایران در قلب ماست
رهگذر
۵ اسفند ۱۴۰۲میرزاده عشقی شعر قشنگی گفت و جانش رو سر همین از دست داد خطاب به رضا پالان و طرفدارانش سرود:پدر مردم ایران اگر این بی پدر است بر چنین مردم و روح پدرش باید ر……
Saji
۲۷ بهمن ۱۴۰۲جدای از بحث تکراری اینکه ۹۰ درصد اینایی ک تو مجازی نظرات کارشناسی میدن نمیتونن ماشین ۱ میلیاردیم بخرن چه برسه به اینا این نکته هم در نظر بگیرید و یه مشاهده میدانی کنید میبینید خیل عظیمی از پدربزرگامون اون دوره ک کادیلاک و شورولتم مونتاژ میشد با چرخ و الاغ اینور اونور میرفتن ، زا تا دهه ۹۰ ک مزدا و نیسان و مگان و …. مونتاژ میشد تو ایران ۶۰ درصد ماشینای داخلی داشتن اینکه بگیم از فلان تاریخ مردم از بهترین شاسی بلند مجبووور شدن بیان پراید سوار شن فقط فرار رو به عقبه😂حکایت اونا ک میگن اینقدددد اوضاع خوب بود ولییی مردم بخاطر آب و برق مفتی راضی ب دگرگونی عظیم شدن/:
ما ک تو شهر ۱۲۰هزار نفری زندگی میکنیم میگن تا ۱۲ سال بعد انقلاب اصلا لوله کشی آب و برق کشی و لوله کشی گاز نبود شهرا و روستاهای کوچیکتر ک جای خود داره…اینکه از شرایط افتضاح ناراضی باشیم منطقیه ولی بیمنطق بودن تو مجازی ک شدیدا زیاد شده مخصوصا بین جوونایی ک چیزی جز داستان نشنیدن تو کت آدمی ک کامل دیده شرایطو نمیره
مجتبی .
۲۸ بهمن ۱۴۰۲شرایط اون زمان روباکشورهای دیگه درهمون موقع باید سنجید تا واقعیت دستتون بیاد. ملت ایران هم وقتی میلیاردر هم باشن ازیک لیوان چای مفتی استقبال میکنن چه برسه به حقوق هرنفر هفتصد تومن اون موقع.
abbas
۲۹ بهمن ۱۴۰۲حرفت حقیقه
متاسفانه حقیقت همیشه تلخه
Mercedes
۲۹ بهمن ۱۴۰۲باهات موافقم کاملا کلا آدما همیشه نیمه خالی لیوان و میبینن
الان کلی ایراد هست اونموقع هم بود ،منتهی یه عده میخوان فکر کنن اون زمان بهشت بوده در حالی که خودشون ۲۰ سال هم سن ندارن
ولی اینستا از وقتی اومد رید به جامعه ایران
تمام این تخیلات و افکاری که اکثر جوونا دارن هم بخاطر همین اینستا مزخرفه
واقعا فضای سمی هست
رهگذر
۵ اسفند ۱۴۰۲اون گوربگور که ژیان و پیکان و هیلمن برای ملت بدبخت آورد تازه سری اول پیکان فقط جای فرمان عوض شده بود و نه برف پاک کن!! تو ذهن شماها چی میگذره ؟!واقعا انقدر سطحی و دون فکرید؟!
Arshia m3csl
۲۶ بهمن ۱۴۰۲خیلی عالیه مرسدس بنز هم میخواد بیاد😍👌🏼 مرسدس بنز c کلاس ابهت خاصی پیدا کرده ولی بی ام و سری ۳ و ائودی a4 رو بیشتر دوست دارم کاش ائودی a4 و q3 هم وارد کنن حیفه ائودی وارد نشه
NAVID۰۰۹۸
۲۶ بهمن ۱۴۰۲آقا
به نظر من اونایی که میخوان بخرند دست نگه دارند ، آخه مرسدس یه چندتا کلاس جدید میخواد معرفی کنه به نامهای Y , T , RK , ZV
البته چندتا دیگه هم هست که چندروز دیگه بخشنامش میاد بیرون و ایران جزء اولین کشورهاست که میادش حتی از خود آلمان هم زودتر ، حتی از خود خط تولید مرسدس هم زودتر !!!
آره داداشام ، اینجا ایرانِ ، تو زندگیتون از هیچی تعجب نکنید و همه چیز امکانپذیره!!!
۲۶ بهمن ۱۴۰۲اره زودتر از موقع معرفیش میاد گمرک و موقع معرفی نسل جدیدش ترخیص میشه
۲۷ بهمن ۱۴۰۲البته موقع معرفی دو نسل بعدش!!
F22RAPTOR
۲۶ بهمن ۱۴۰۲اون عکسی که نمایه بغل گذاشتین
سی کلاس نیست
اِی کلاس سدانه
ali_x76
۲۶ بهمن ۱۴۰۲یه تفاوت مهم
کلاس C از ساختار دف عقب استفاده میکنه و کلاس CLA از ساختار اقتصادیتر دف جلو.
رامتین
۲۶ بهمن ۱۴۰۲با اینکه بنز همیشه سرآمده ولی به شخصه بخوام 7-8 میلیارد بدم به چنین ماشینی که آپشن نداره و موتور ضعیفی هم داره (به نسبت بقیه خودروهای کشور) نمیپسندم. با 40هزار دلار میشه فولکس آرتئون 300 اسبی گرفت که روح ژرمنها نیز توشه.
Khashayar
۲۶ بهمن ۱۴۰۲بدون تعصب یک ماشین با طراحی داخلی شلوغ و فضای عقب کوچیک برای افراد و کیفیت متوسط . در کل جزو اقتصادی ترین خودروهای بنزه که به هیچ وجه نسبت به قیمتی که ارائه میشه توی ایران بصرفه نیست.
Sina_carshow
۲۶ بهمن ۱۴۰۲آپشناش عجیب پایینه فکر نمیکردم بنز همچین چیزایی هم داشته باشه
ولی با این وجود دوستان مایلید روش کار کنم؟
JaMsHiD
۲۶ بهمن ۱۴۰۲با پنج میلیارد میشه یه اتاق تانک فول تو ایران خرید !
محی
۲۶ بهمن ۱۴۰۲البته یه تعداد محدود و فقط با مجوز جانبازی ۷۰٪ ویژه قرار هست وارد بشه،فکر میکنم حدود ۸ تومن برسه تهران با هرینه مجوز و پلاک و خب قطعا قیمت بازارش بالاتر میشه
۲۶ بهمن ۱۴۰۲از s کلاس ۲۰۰۸و سری ۷ مدل ۲۰۱۷ گرونتر در میاد و احتمالا رقیب لکسوس lx570بشه ممکنه خریدار هم به عنوان ماشین چندم ازش استفاده کنه 😐
۲۷ بهمن ۱۴۰۲البته ممکن نیست حتمی هست چون یارو با این پول یه ماشین خوب میخره نه چیزی که یه سانروف هم نداره
مگه اینکه ماشین چندمش باشه
علی جردن
۲۷ بهمن ۱۴۰۲اینجاست که می گه از ماکسیمای ۶ سیلندر رسیدیم به اپتیمای ۴ سیلندر و از CLA AMG مک دیزاین رسیدیم به CLA پایه لخت آپشتن
Mr
۲۷ بهمن ۱۴۰۲هیچی از سری ۷ مدل ۲۰۱۷ گرون تر در نمیاد 😂
لاشخور ها ۱۵ میلیارد کمتر نمیدن پول یدونه بنتایگا صفره
تو ایران واقعا راحت میشه پولدار شد
یه بی ام و بخر ۵ میلیارد بعد چند سال وارداتی که بستن بفروش ۱۵ میلیارد چرا چون واردات بستس !
۲۷ بهمن ۱۴۰۲به عنوان گرفتن حواله واسه جانبازا خوبه میره میفروشه باز پول دارو هاش تا چند سال جور میشه و یه چیزی هم واسه خونه میگیره
(البته فکر نکنم جانباز های بالای ۵۰ درصد عزیز هنوزم زنده باشن یا تعداد خیلی کمی ازشون زنده هستن وگرنه اگه راست میگفتن تو همون دهه ۷۰ واسه جانبازا s class و سری هفت میرفتن میوردن و اونا هم اونموقع حوالشون رو میفروختن و دارو هاشونو زودتر میگرفتن و دیرتر به رحمت خدا میرفتن )
Taha Ayoobi
۲۷ بهمن ۱۴۰۲نمیدونم ولی صددرصد CLA تیپ خیلی فول تر این هم باید داشته باشه
عجیبه برام که ماشینی که لقب سریع ترین سدان 4 سیلندر رو داره چرا یه نسخه زده با شتاب 10 ثانیه، یعنی حتی کن تر از C کلاس درحالی که CLA اسپرت تره.
از نظر من اینکه هیبریدی هست یکم میزنه تو ذوق
به شخصه عاشق فرمان بنز هستم خیلی خوشگله
علی جردن
۲۷ بهمن ۱۴۰۲بنز C کلاس پایه دیگه باید واسه عموم مردم وارداتش آزاد باشه با مجوز جانبازان مدل های C amg وارد شه هرچند بنظرم باید حتی مدل های Mpower AMG بدون محدودید وارد کشور عزیزمون بشه و برای جانبازان شدید حقوق ثابت در نظر گرفته بشه بنظرم اینطوری برای همه عادلانه تر و راضی کننده تره
فندق
۲۷ بهمن ۱۴۰۲بذار فعلا cکلاس و سری ۳ بیاد حالا M power نشد هم زیاد مهم نیست
اینگار هممون راننده حرفه ای هستیم
همون سری ۵ و سری ۳ و c class, هم درست درمون وارد بشه اوکیه
علی جردن
۲۸ بهمن ۱۴۰۲راننده خوبیم نباشیم بلاخره تو شهر کمی صدای های اگزوز زیبا بشنویم صدای AMG Mpower به گوشمون بخوره دیگه همه چی داره برقی گی شه این سری نیاد بعدا هم جلوی واردات آزاد بشه تو اروپا همه کارخونه ها کاملا برقی ساز شدن
فندق
۲۹ بهمن ۱۴۰۲الانم ماشین های اون مدلی هست
منتهی صاحباش اکثرا ازشون استفاده نمیکنن گذاشتن یه گوشه قیمتش بره بالا نهایت ماهی یکبار میارن تو خیابون
در نتیجه نسل جدید امثال 911-m5-m8-amg GT -c amg- s amgو … هم وارد بشه بازم فرقی نمیکنه ، میره تو پارکینگ برج های تهران تا ۵ سال دیگه ۳-۴ یا حتی ۵ برابر قیمت فروخته بشه
بعد ما تو کف تیگو ۴ میلیاردی هستیم
همون c class پایه هم بیاد باید خداروشکر کنیم
مثل این میمونه تو ۱۰۰ میلیون بیشتر پول نداری بعد واسه خونه ۳ میلیاردی ناز کنی چون تو دیوار خونه ۵۰ میلیاردی رو دیدی!
مهدی
۲۷ بهمن ۱۴۰۲یه مزدا ۳ به مراتب با کیفیت تر و با ارزش تر از cla هست
Siyavash
۲۷ بهمن ۱۴۰۲نمیدونم چی بگم..ولی خیلی بدبخت هستیم.هرچی میارن برایه این که فروش اشغال چینی ها کم نشه..نمونه پایه رو با کم قدرت ترین موتور ممکن وارد میکنن..آخه لعنتی ها چطور روتون میشه بنز با اون همه ابوهت و پرستیژ ۱۵۰ اسب قدرت داشته باشه..تازه با بنزین ایران هم عمرن ۱۴۰ اسب قدرت بده چه برسه ۱۵۰….مردیم از رفا و خوشحالی….
REZA
۲۷ بهمن ۱۴۰۲دارید درمورد مرسدس بنز حرف میزنید که داشتن بهترین تکنولوژی ها و باکیفیت ترین ماشین رو از سالها پیش اثبات کرده
دیگه با بنز این کارارو نکنید یا درست وارد کنید فول آپشنش رو یا کلا وارد نکنید.
𝐀𝐥𝐢
۲۷ بهمن ۱۴۰۲چرا مثل آدمیزاد خودرو وارد نمی کنید؟ به نظرم وارد نکنید بهتر از اینه که لو اپشن وارد کنید
Alireza
۲۷ بهمن ۱۴۰۲با اینکه از مرسدس خیلی بدم میاد
ولی دلم خواست😔
مجتبی .
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ممنون جناب اشتری که اسمی از مثلا طرح… نیاوردین. چون درواقع هرگز جهت اون عزیزان نیست.
مصطفی
۲۸ بهمن ۱۴۰۲بابا چرا اینقدر خودتان را بابت این موضوع ناراحت میکنید که چرا این مدلی و چرا مدل فول آپشن نمیارند.
بابا اینها را قراره فقط برای یه مشت آقازاده تازه به دوران رسیده بیارن که باهاش برن اندرزگو دور دور و پز بدن. اونها هم که اصلا از ماشین چیزی حالیشون نیست فقط میخوان باهاش پز بدن و …بازی کنند.همین و بس
پس لطفا دوستان فرهیخته و با علم در مورد ماشین ذهن و روانتان را با این چیزها مکدر نکنید بزارید آقایون حالشون رو ببرند ماهم به همان 405 و سمند خودمان رازی هستیم!!!!!
علیرضا
۲۸ بهمن ۱۴۰۲خدای دیگه به شرکت بنز گند نزنین یعنی چی با موتور 1/3و1/5 بنز به همین موتور اپشناشه بعدم به قول دوستمون با قیمت هنگفت 😢😢
Shahab
۳ اسفند ۱۴۰۲سلام
وقت بخیر دوستان
از صاحب نظران بزرگوار یه سوال دارم
با تموم کم و کاستی که دو مدل وارداتی c180 و cla180 داره کدومش در بازار ایران گرون تر خواهد بود؟؟؟؟
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۳ اسفند ۱۴۰۲به دلال بستگی داره
از الان خیالبافی نکنید
Shahab
۳ اسفند ۱۴۰۲جسارتا یه جوری گفتین خیال بافی نکنید انگار من دوتاشو دارم😀
صرفا سوال پرسیدم داداش گُل
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۳ اسفند ۱۴۰۲بسیار محدود و کمتعداد وارد خواهد شد با قیمت فضایی دلبهخواه
Reza
۲۴ اسفند ۱۴۰۲آدم مگر دیوانه باشه نزدیک 10 میلیارد بدهه یک بنز لو آپشن موتور ضعیف من اگر 10 میلیارد پول داشتم یک s500 تمیز میگرفتم
غیاثوند
۲۸ مهر ۱۴۰۳S500 با ۱۰ تومن؟
Amir
۱۵ فروردین ۱۴۰۳جسارتا الان در کل بنز c180 بهتره یا بنز cla 180 ؟
شایان
۱۱ خرداد ۱۴۰۳با تجربا و نظر شما اگه وارد بشه پلاک بشه چه قمیت میذارن به نظرتون بالای ۲۰ تومن میره؟