تسلا

تسلا S پلد جدید با نهایت سرعت 320 کیلومتر برساعت معرفی شد

به‌روزرسانی جدید تسلا برای مدل S پلد، امکان دست‌یابی به سرعت ۳۲۲ کیلومتر برساعت را فراهم می‌کند. این شرایط، اتفاقی مهم در تاریخ خودروسازی تسلا محسوب می‌شود.

اواخر اسفند سال ۱۴۰۱ به نقل از یک خبرگزاری غیررسمی مرتبط با محصولات تسلا، اطلاعاتی مبنی بر رونمایی مدل S پلد با نهایت سرعت ۳۵۰ کیلومتر برساعت را منتشر کردیم. سباستین ویتل، راننده آماتور مسابقات سرعت اروپا و فعال رسانه‌ای صنعت خودرو در یوتبوب، منبع این خبر بود و حالا، تسلا رسما امکان دست‌یابی به سرعت ۳۲۲ کیلومتر را تایید کرده است.

طی سال‌های اخیر، شتاب بسیار خوب خودروهای برقی عامل جذب مشتری بوده است اما ناتوانی در دست‌یابی به سرعت‌های بالاتر از ۳۰۰ یا حتی ۲۵۰ کیلومتر برساعت، سوپراسپرت‌های بنزینی را برتر از الکتریکی‌های نشان می‌داد. حالا با پیشرفت خودروهایی مثل تسلا مدل S، به مرور زمان تفاوت‌‌ها کم‌رنگ  می‌شوند.

تسلا S پلد
تسلا S پلد با چرح‌های آراکنید

خریداران سدان پرچمدار تسلا می‌توانند با خرید بسته مخصوص موسوم به Track Package نهایت سرعت ۲۰۰ مایل‌ برساعت داشته باشند. همچنین رینگ‌های آلومینیوم اختصاصی، ترمزهای تقویت‌شده با کربن سرامیک و تایرهای مخصوص پیست از برند گودیر (Goodyear Supercar 3R tires) در این پکیج وجود دارد. مجموع این تجهیزات به قیمت ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار فروخته می‌شوند.

تسلا S پلد 2023

تایرهای گودیر با چرخ‌های Zero-G، قیمت ۶۰۰۰ هزار دلاری دارند اما چنانچه همراه دیگر امکانات Track Package سفارش داده شوند؛ هزار دلار تخفیف خواهند داشت و کل مجموعه، ۲۰ هزار دلار خواهد بود. حالا سه نوع رینگ ۱۹ و ۲۰ و ۲۱ اینچ به نام‌های Tempest و Zero-G و Arachnid برای تسلا مدل S قابل سفارش هستند اما ظاهرا برای رسیدن به نهایت سرعت ۳۲۲ کیلومتر برساعت، مدل ۲۰ اینچ توسط تسلا پیشنهاد می‌شود.

برای مدل ۳ هم آپشن‌های Track Package به قیمت ۵۵۰۰ دلار فراهم خواهد بود. این بسته، رینگ‌های ۲۰ اینچ Zero-G و تایرهای میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲، هرماه ترمزهای تقویت‌شده را شامل می‌شود.

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۰ رای

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه‌ها

  1. Tesla

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    فسیل فنا کجایین !!! یادتونه میگفتین : برقی ها فقط شتاب دارن ! ، بفرما تحویل بگیرین ، m5 و e63 با اون همه ادعایی که دارن ، حداکثر بتونن ۳۱۰ تا برن یا پانامرا توربو s تو جدید ترین مدلش تونسته تو اتوبان های آلمان به ۳۱۲ تا برسه ، m8 و gt63 و rs7 هم که من تا حالا ندیدم بیشتر از ۳۱۷ تا برن ( تمام تاپ اسپید هایی که اینجا گفتم بر اساس ویدئو های منتشر شده توسط auto topnl هست ) ، پس در نتیجه خودرو های فسیلی نه تنها در بحث شتاب و ۴۰۰ متر ، بلکه دیگه در زمینه تاپ اسپید هم هیچ حرفی برای گفتن جلوی تسلا کبیر ندارن 😍😍🇺🇸🇺🇸⚡️⚡️🚀

    موافقم 29
    مخالفم 124
    1. R/T

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      من نمیدونم این حجم از تعصب ماشین به قول خودتون ۱۰۰۰ اسب بخاری میخوای اینقدر نره تازه بنز و بی ام و با حدود ۷۰۰ اسب نزدیک این اعداد میشن تو هیچوقت لذت صدای یه ماشین درون سوز را نمیفهمی

      موافقم 65
      مخالفم 14
    2. Sepehr

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خداروشکر با همون 310 تا کی با M5 2010 میشه لذت داره، چ فرقی ب حال آدم میکنه با 350 تا بری اما صدا ارمیچر و باد بده، یا مثلا همش استرس اینو داشته باشی حالا دارم با این سرعت میرم باتری خالی بشه جایی هست شارژ کنم، اگه شارژ کنم چند ساعت طول میکشه تا فول بشم

      موافقم 39
      مخالفم 12
    3. Alireza

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (196 ديدگاه)

      M5 روهم دیدم که بره 330 تا پس فعلا ساکت باش تا تسلا جونت ۳۳۰ تا برسه بعد حرف بزن

      موافقم 33
      مخالفم 10
      1. Tesla

        ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (654 ديدگاه)

        🤫🤫🤫 ، اول مدرک بیار بعد حرف بزن ( درونسوز ها جاشون توی آشغالدونی هست و هر روز دارن بهش نزدیک تر میشن ) 🤣🤣🤣🤣👎👎

        موافقم 7
        مخالفم 39
        1. حامد

          ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (110 ديدگاه)

          زشته این رفتارهای بچه گانه
          البته من سن شما رو نمیدونم ولی حتی اگر سن پایینی هم دارید سعی کنید بهتر رفتار کنید
          مسلمه که ماشین های الکتریکی آینده خودروها هستن و کم کم تمام برندهای مطرح به سمت الکتریکی سازی میرن
          مسلما در آینده باتری هایی توسعه داده میشن که هم سبک ترن هم چگالی انرژی بیشتری دارن و هم سریع تر شارژ میشن و تو تمام زمینه ها درون سوز هارو جا میذارن
          ولی در حال حاضر لذتی که ماشین های درون سوز دارن و این همه خاطره ای که افراد از صدا و غرش این موتور ها دارن قابل احترامه، افرادی که با این موتور ها بزرگ شدن، باشون زندگی کردن، از شنیدن صداشون عشق کردن حتی اگه اون ماشینو نداشتن، عکس موتورهای 12 سیلندر و 8 سیلندر با ابهتشون رو به دیوارشون زدن اینا همه قابل احترام و زیباس
          بله تسلا هم قابل احترامه که با استفاده به موقع از تکنولوژی از تمام برندهای با سابقه خوروسازی جلو زد و سعی کرد کار اپل تو صنعت موبایل رو تکرار کنه تو صنعت خودرو، ولی گمان نمیکنم شرکت های خودروسازی به تنبلی نوکیا باشن و به زودی جبران میکنن. همینطور که هیوندا و کیا که چابک تر بودن به سرعت خودشون رو نزدیک کردن، از تویوتا که سال ها هیبریدی میزنه انتظار خیلی بیشتری داشتم ولی چیزی که مشخصه اینه که هر کی دیرتر بجنبه عقب تر میافته

          موافقم 21
          مخالفم 3
        2. Royal Driver

          ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (1293 ديدگاه)

          این تسلا ۱۲ سالشم نیست باو

          موافقم 13
          مخالفم 3
    4. علیرضا

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (5 ديدگاه)

      چرا اینقدر اعصابتو خراب میکنی ؟ واقعا به نظرت برای من که فن فراری هستم یا بقیه اصلا مهمه که چه خبره توی دنیای خودرو ؟ ما فقط میاییم چهارتا خبر میخونیم و دوتا لایک و دیسلایک میزنیم و میریم . واقعا خودت به حرفات نگاه کن ببین چرا اینطوری حرف میزنی و تعصب الکی برای چی داری

      موافقم 12
      مخالفم 6
    5. Sepehr

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (21 ديدگاه)

      یه نکته جالب اینکه بنز و بی ام و ماشین هاشون رو محدود کننده سرعت میزارن برا همین سرعتشون هیچ وقت ب مکزیموم نمیرسه

      موافقم 4
      مخالفم 7
    6. Alan.r

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1099 ديدگاه)

      اولا که شتاب صفر تا صد و حد اکثر سرعت تو هیچ کجای دنیا پرفورمنس محسوب نمی‌شه پرفورمنس یعنی بهترین زمان در پیست . ماشین پرفورمنس بالا یعنی بلک سریز ،۹۱۱ ها ، وان ، کوروت ، والکری و……
      نه جاروبرقی متحرک

      موافقم 16
      مخالفم 14
    7. ❤BMW❤

      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1246 ديدگاه)

      تو با ‌ ۳۰۰ یا ۴۰۰ اسب قدرت ، ۳ کیلومتر در ساعت سریع تر میری ،
      بعد بهش افتخار هم میکنی ؟

      موافقم 9
      مخالفم 2
  2. Tesla

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    آقای اشتری این تازه اول راهه ، اواخر امسال وقتی نسخه تولیدی رودستر معرفی بشه ، قراره در بحث تاپ اسپید : هایپرکار های مدعی در این زمینه یعنی شیرون و کوئینزگ جسگو رو شکست بده ، از نظر شما نسل جدید رودستر میتونه رکورد گینس رو در زمینه : (سریع ترین خودرو استاندارد جهان ) رو بشکنه ؟ من که اعتقاد دارم از اونجایی که یه تسلا هست در نتیجه از پس هر کاری بر میاد 😍😍⚡️⚡️

    موافقم 9
    مخالفم 55
    1. Alireza

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (196 ديدگاه)

      نمیفهمم تسلا مال ایلان ماسکه و از طرفی ما هم چیز بدی راجبش نگفتیم ولی متوجه نمیشم تو چرا انقدر داری زور میزنی

      موافقم 24
      مخالفم 7
  3. Tesla

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    الان با این track package : راحت میتونه تایکان توربو s رو توی نورنبرگ شکست بده ، چون الان هم ترمز های قویتری نسبت به پورشه داره و هم وزنش کمتر شده ، در زمینه قدرت و شتاب ثانویه هم که اصلا قابل مقایسه با تایکان نیست ، پس در نتیجه : پورشه فن های گرامی خودتون رو آماده یه شکست دیگه از تسلا کبیر کنین 😎🇺🇸🇺🇸💪💪

    موافقم 13
    مخالفم 46
    1. Alan.r

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1099 ديدگاه)

      پلد تو اولین پیچ یا فرمونش کنده میشه یا آتیش می‌گیره اصلا کار به تموم کردن پیست نمی‌رسه😂😂🔥

      موافقم 12
      مخالفم 10
    2. فرشاد

      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (932 ديدگاه)

      تایکان زمانی که معرفی شد یادم نی سه یا چهار سال قبل هم رکورد دریفت رو زد هم تو نوربرگرینگ تاپ شد
      تازه تسلای اون زمان رو هم تو درگ زد

      بعدشم از یه تازه به دوران رسیده انتظار نداشته باش برای پورشه ای که هفتاد و خورده ای ساله تخصصش پیست هس خط و نشون بکشه.تسلا تو پیچ اول کمترین احتمال تایرش درمیاد

      این ماشینم تازه معرفی شده صب کن پورشه تایکان هزار اسبی رو روکنه بعد بگم چن چندیم

      موافقم 4
      مخالفم 4
  4. Silent

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (627 ديدگاه)

    تصویری که گذاشتین TESLA PLAID نیست! سری S هست
    ………….
    و track package صرفا محدود به کیت ترمز کربن سرامیک و کالیبر رینگ نیست و بلطف توسعه نرم افزاری و کامپیوتر داخلی تسلا از اپگرید جدیدی پشتیبانی می کنه که در حالت ترک موود سیستم تعلیق air suspension و گشتاوره سر چرخ ها با موتور های سه گانه کنترل بهتری رو تووی پیچ ها برای این ابرسدان (پیشرو) فراهم کرده و …

    موافقم 13
    مخالفم 15
    1. Tesla

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (654 ديدگاه)

      دقیقا ، توی inside ev هم کاربران میگفتن : با این track package به دلیل به روزرسانی هایی که در سیستم نرم‌ افزار پلد انجام دادن ، از نظر هندلینگ و کنترل قدرت نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده ( به طوری که دیگه هیچ سدانی روی این سیاره از این نظر به گرد پاش هم نمیرسه )

      موافقم 9
      مخالفم 28
  5. RTX

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خودرو رو میسازن ، ارتقای کیفی میدن ، مشوق های مالیاتی میزارن ،‌ خدمات پس از فروش و پشتیبانی خوب میدن و گارانتی های واقعی ( نه لفظی‌ ) روی محصول دارن تازه بعد این همه باز کاهش قیمت هم میدن .
    آخرش نفهمیدم اینا شیطان بزرگن یا … ( ولش )

    موافقم 24
    مخالفم 2
  6. R@min

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (1729 ديدگاه)

    تاپ اسپید دهه 80 یه برگ برنده بود که خودروسازها داشتن از یه دوران گذر تو طراحی کلاسیک به آیرودینامیک کوچ می کردن. منظور تسلا نیست کلا استراتژی برندهای پرفورمنس نزدیک کردن عملکرد محصول جاده ای به نمونه مسابقه ای هست و برای اینکار رو اوردن به مباحث پایداری در حداکثر عملکرد و ایجاد یه چرخه متوالی تو پیست که به اصطلاح می گن هات لپ. امروزه با کوتاه کردن ضرایب دنده، توجه ویژه به سیستم ترمز و تعلیق و نوآوری های بخش فنی اون برگ برنده میشه مجموعه ای از همه این ها و تاپ اسپید هیچ برتری تو پیست ایجاد نمی کنه چون نهایت سرعت 280 کیلومتر برای 90% پیست هام زیاده.

    رسیدن به سرعت های بالا برای برقی ها قدم مثبتیه اما موضوع مهم تر پایداری عملکرده باتری هست که فعلا هیچ پیشرفتی صورت نگرفته شاید سیاست برندهای سطح اول هست که فعلا میخوان با نمونه های احتراقی سر کنن شایدم باید نسل بعدی باتری ها معرفی شه.

    موافقم 12
    مخالفم 8
    1. Elmiraj

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (3121 ديدگاه)

      اتفاقا سد راه s plaid در ثبت نکردن تایمی بهتر از ۷:۳۵ فقدان ترمز های قدرتمند و تاپ اسپید بالا بود…

      عدم پایداری عملکرد باتری مشکلی بود که تنها در نسخه های پیشین model s وجود داشت که از ضعف نسخه های پیشین سلول های ۱۸۶۵ در مدیریت گرما نشات می‌گرفت…

      اگر همراه این پکیج اسپویلر فعال ، دیفیوزر و اسپلیتری که در نسخه های پروتایپ اولیه دیده شد ، ارائه بشن s plaid با اختلاف زیاد همه سدان های رقیب را در تمامی پیست ها شکست میده

      موافقم 9
      مخالفم 10
      1. R@min

        ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (1729 ديدگاه)

        تمام محصولات به اصطلاح رکورد شکن فقط تو چند تا قسمت کوچیک و کوتاه پیست به بالای 280 تا 290 کیلومتر می رسن. نوربرگرینگ یه پیست هوایی هست، تعلیق و کیت آیرودینامیک و پیک گشتاور ثابت فرمول موفقیت تو این پیست هست که اگر دو مورد اول رو اضافه کنه مورد سوم هنوز پاشنه آشیل محصولات الکتریکی هست، بحث خنک کاری هم به کنار که خودش یه داستان جداست.

        تسلا نزدیک 10 ثانیه از سریع ترین سدان های نوربرگرینگ کندتر هست نهایت بتونه 5 ثانیه فاصله رو کم کنه، البته که هدف پلید رکوردزنی تو پیست نیست و انتظاری هم ازش نمیره.

        موافقم 8
        مخالفم 6
  7. سبحان

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (286 ديدگاه)

    من که لذت میبرم از پیشرفت های تسلا
    درسته ما مردم کشور درجه چند دنیا هستیم ولی پیشرفت مردمان ازاد همیشه مایه افتخار بشریت بوده
    به امید روزی که به قدری پیشرفت کنیم که دیگه پیر نشیم بتونیم زمین نجات بدیم بتونیم به سیارات دیگه سفر کنیم
    بتونیم جهل و خارافات ریشه کن کنیم بتونیم همه مردمان از همه جهان یک دست کنیم و از همه مهم تر بتونیم ظالمان از عرش به فرش بیاریم و در گورستان تاریخ دفن کنیم

    موافقم 10
    مخالفم 5
  8. یک شهروند ساده

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    بچا برید حساب وکالتی کنید میخوان ماشین بدن تحویل ۱۴۰۴ اینقدر اینجا دعوا نکنید اینا مال خارجه

    موافقم 12
    مخالفم 13
    1. Tesla

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (654 ديدگاه)

      بشین تا سال ۱۴۰۴ که بهت ماشین بدن ( شتر در خواب بیند پنبه دانه ) 🤣🤣🤣👎👎

      موافقم 11
      مخالفم 20
  9. mamali.benz

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    آقا یه سوال الان بزرگترین خودروساز دنیا کیه ؟؟

    موافقم 2
    مخالفم 3
    1. Amir

      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (34 ديدگاه)

      تویوتا

      موافقم 3
      مخالفم 2
    2. Royal Driver

      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1293 ديدگاه)

      فولکس واگن و تویوتا

      موافقم 1
      مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا