تجربه و آزمایش
-
پشت فرمان تویوتا تاکوما هیبرید 2024، یک پکیج واقعاً خوب
پیشرانهٔ هییریدی هرچند بهبود قابلتوجهی در مصرف سوخت به دنبال ندارد اما با گشتاور فوری و فراوان، تاکوما را متحول…
-
تست و بررسی لکسوس GX جدید 2024؛ ژاپنیِ کاربلد و جذاب!
به تازگی فرصت تست و بررسی نسل جدید لکسوس GX مدل ۲۰۲۴ فراهم شده و باید گفت این خودرو همان…
-
پشت فرمان مرسدس بنز 280S مدل 1972، معنای واقعی خاص بودن
ساعاتی را پشت فرمان یک مرسدس بنز 280S نسل W108 گذراندیم تا یادآوری کنیم که خودروهای قدیم چقدر خاص و…
-
بک BAC X3 پرو؛ بررسی مشخصات کراساوور مونتاژی جیلی در ایران
بک X3 پرو هرچند نسبت به سگمنت و قیمتش خودروی خوبی است اما با چیزی که از ساختههای جدید جیلی…
-
رانندگی با تویوتا لندکروزر 300 مدل 2024، مجهز و توانمند با ایرادات عجیب!
تویوتا لندکروزر ۳۰۰ با قیمت بیش از ۱۰۰ هزار دلار، گرانتر از لندروور دیفندر است اما آیا بهاندازه رقیب بریتانیایی…
-
تجربه رانندگی با گک امپو، سدان وارداتی راسا موتور
GAC امپو ظاهر بسیار اسپرت و چشمگیری دارد اما سیستم تعلیق نرم و شخصیت رانندگی خودرو با این طراحی هیجانانگیز…
-
اولین رانندگی با نسل جدید تویوتا لندکروزر پرادو، افسانهای که دوباره جان گرفت
نسل جدید تویوتا لندکروزر پرادو پیشرفتهتر، لوکستر و شیکتر از همیشه شده اما هیچکدام از تواناییها و قابلیت اطمینان خود…
-
تجربه رانندگی با چانگان CS55 پلاس، شاسیبلند وارداتی سایپا
چانگان CS55 پلاس با طراحی جذاب در بیرون و داخل، کیفیت بالا و پیشرانهٔ قدرتمند، میتوان به رقیبی جدی برای…
-
رانندگی با تانک 500، رقیبی قابلتوجه برای شاسیبلندهای مشهور جهان
تانک ۵۰۰ هرچند هنوز به اصلاحاتی نیاز دارد اما با لیست طولانی امکانات و پیشرانهٔ هیبریدی قدرتمند، در قیاس با…
-
اولین رانندگی با نسل جدید هیوندای سانتافه، لوکستر، جادارتر، مجهزتر
نسل جدید هیوندای سانتافه که حالا از سه ردیف صندلی بهره میبرد، کابینی زیبا و ظاهری متمایز را ارائه میکند…
-
اولین رانندگی با نسل جدید لینکلن ناتیلوس، رقیبی جدیتر برای ژرمنها
در ناتیلوس جدید هرچند نمایشگر پانورامای داشبورد همهٔ توجهات را جلب میکند اما این بهبود کیفیت متریال و ارائه پیشرانهٔ…
-
رانندگی با بی وای دی یانگ وانگ U8، بنتلی چینی سنگین، گران و ناکارآمد!
خودروی ۱۵۲ هزار دلاری یانگوانگ U8 یک شاسیبلند الکتریکی با ژنراتور بنزینی است که هرچند اعداد و ارقام چشمگیری دارد…
-
اولین رانندگی با نسل جدید فولکسواگن پاسات، نتیجه اعتماد به اشکودا!
نسل جدید فولکسواگن پاسات توسط اشکودا در کنار ساپرب جدید توسعه پیدا کرده است. فولکسواگن پاسات که اخیراً تولد پنجاهسالگی…
-
اولین رانندگی با تسلا سایبرتراک، معمولیتر از حد انتظار
تسلا سایبرتراک خودرویی هنجارشکن است که نوید یک دنیای جدید و تغییری اساسی را میدهد اما با وجود طراحی ماورایی،…
-
پشت فرمان نسل جدید بی ام و X2، ظاهر اسپرت، رانندگی بیهیجان
بامو X2 M35i جدید قطعاً خودروی سریعی است اما قیمت گرانی دارد و هیجان و درگیری رانندگی چندانی را ارائه…
-
پشت فرمان بیوک انویستا، شاسیبلند کوپه ارزان با پیشرانه کمتوان
بیوک انویستا با قیمت پایهٔ ۲۳ هزار دلار، شاسیبلندی راحت و بسیار ارزانقیمت است و تنها مشکلی که دارد، پیشرانهٔ…
-
اولین رانندگی با فیسکر اوشن، شاسیبلند برقی متمایز با کاستیهای مهم
فیسکر اوشن شاسیبلند الکتریکی متمایز و مطلوبی است اما بدون نقص نخواهد بود و مثل تسلاهای اولیه به چند تغییر…
-
پشت فرمان رنجروور اسپرت SV، سوپر شاسیبلندی با عملکرد خیرهکننده
رنجروور اسپرت SV جدید درعینحالی که از سرعت خیرهکنندهای برخوردار است، همان راحتی و تواناییهای آفرود قابلتوجه نسخهٔ معمولی را…