تجربه و آزمایش
-
رانندگی با تانک 500، رقیبی قابلتوجه برای شاسیبلندهای مشهور جهان
تانک ۵۰۰ هرچند هنوز به اصلاحاتی نیاز دارد اما با لیست طولانی امکانات و پیشرانهٔ هیبریدی قدرتمند، در قیاس با…
-
اولین رانندگی با نسل جدید هیوندای سانتافه، لوکستر، جادارتر، مجهزتر
نسل جدید هیوندای سانتافه که حالا از سه ردیف صندلی بهره میبرد، کابینی زیبا و ظاهری متمایز را ارائه میکند…
-
اولین رانندگی با نسل جدید لینکلن ناتیلوس، رقیبی جدیتر برای ژرمنها
در ناتیلوس جدید هرچند نمایشگر پانورامای داشبورد همهٔ توجهات را جلب میکند اما این بهبود کیفیت متریال و ارائه پیشرانهٔ…
-
رانندگی با بی وای دی یانگ وانگ U8، بنتلی چینی سنگین، گران و ناکارآمد!
خودروی ۱۵۲ هزار دلاری یانگوانگ U8 یک شاسیبلند الکتریکی با ژنراتور بنزینی است که هرچند اعداد و ارقام چشمگیری دارد…
-
اولین رانندگی با نسل جدید فولکسواگن پاسات، نتیجه اعتماد به اشکودا!
نسل جدید فولکسواگن پاسات توسط اشکودا در کنار ساپرب جدید توسعه پیدا کرده است. فولکسواگن پاسات که اخیراً تولد پنجاهسالگی…
-
اولین رانندگی با تسلا سایبرتراک، معمولیتر از حد انتظار
تسلا سایبرتراک خودرویی هنجارشکن است که نوید یک دنیای جدید و تغییری اساسی را میدهد اما با وجود طراحی ماورایی،…
-
پشت فرمان نسل جدید بی ام و X2، ظاهر اسپرت، رانندگی بیهیجان
بامو X2 M35i جدید قطعاً خودروی سریعی است اما قیمت گرانی دارد و هیجان و درگیری رانندگی چندانی را ارائه…
-
پشت فرمان بیوک انویستا، شاسیبلند کوپه ارزان با پیشرانه کمتوان
بیوک انویستا با قیمت پایهٔ ۲۳ هزار دلار، شاسیبلندی راحت و بسیار ارزانقیمت است و تنها مشکلی که دارد، پیشرانهٔ…
-
اولین رانندگی با فیسکر اوشن، شاسیبلند برقی متمایز با کاستیهای مهم
فیسکر اوشن شاسیبلند الکتریکی متمایز و مطلوبی است اما بدون نقص نخواهد بود و مثل تسلاهای اولیه به چند تغییر…
-
پشت فرمان رنجروور اسپرت SV، سوپر شاسیبلندی با عملکرد خیرهکننده
رنجروور اسپرت SV جدید درعینحالی که از سرعت خیرهکنندهای برخوردار است، همان راحتی و تواناییهای آفرود قابلتوجه نسخهٔ معمولی را…
-
اولین رانندگی با لکسوس GX550 جدید، جایگزین ژاپنی برای دیفندر
نسل جدید لکسوس GX با پیشرانهٔ V6 توئین توربو و نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی، همان فرمول LX450 قدیمی را مدرن…
-
رانندگی با بیوک انکور GX مدل 2024، لوکسترین شاسیبلند کوچک
بیوک انکور GX که قبلاً خودرویی زیر حد متوسط بود، در بهروزرسانی اخیر به لطف بازطراحی شیک بدنه، کابین لوکس…
-
رانندگی با میباخ GLS600 مدل 2024، تجلی تجمل و فناوری مرسدس
هرچند مرسدس میباخ GLS600 با قیمتی در حدود ۲۰۰ هزار دلار، شاسیبلند گرانقیمتی است اما تمام تجمل و تکنولوژی مرسدس…
-
رانندگی با لکسوس LBX، همتای لوکس یاریس کراس با قیمت گرانتر
لکسوس LBX ویژگیهای مثبتی دارد اما با رقبایی مواجه است که چیزهای بیشتری را با قیمت کمتر ارائه میکنند و…
-
رانندگی با مازراتی گیبلی اولتیما، رقیب بیامو M5 با آخرین موتور V8 فراری
گیبلی ۳۳۴ اولتیما سریعترین مازراتی جادهای تاریخ محسوب میشود که برای خداحافظی با پیشرانهٔ V8 فراری، تنها ۱۰۳ دستگاه از…
-
پشت فرمان کادیلاک XT4 مدل 2024، به دنبال شکار بی ام و X1
زمانی که کادیلاک XT4 در سال ۲۰۱۸ به بازار آمد، خیلی جدی گرفته نشد. حال اما کادیلاک نسخهٔ فیسلیفت این…
-
رانندگی با لکسوس TX، بازیگر تازه در کلاس شاسی بلند سه ردیفه
TX با کابین جادار و دو گزینهٔ پیشرانهٔ هیبریدی، سرانجام لکسوس را صاحب یک نمایندهٔ واقعی در بخش کراساوورهای سه…
-
رانندگی با شورلت ایمپالا SS مدل 2006، سدان V8 دیفرانسیل جلو!
شورلت در پاسخ به بازگشت دوج چارجر در اواسط دههٔ ۲۰۰۰، سدان دیفرانسیل جلوی ایمپالا را به موتور V8 مجهز…