نخستین نمایندگی اختصاصی برند تیگارد موتور در شهر تهران توسط مجموعه اتوخسروانی افتتاح شد. همزمان با افتتاح نمایندگی تیگارد موتور، ونوسیا وی آنلاین هیبریدی (Venucia V-Online DDi) به عنوان محصول جدید تیگارد موتور در معرض بازدید عموم قرار گرفت.
به گزارش پدال، طی مراسمی، نخستین نمایندگی اختصاصی تیگارد موتور در شهر تهران (خسروانی ۱۳۱۱) با حضور مدیران اتوخسروانی و تیگارد موتور افتتاح شد. در حاشیه این افتتاحیه، نخستین برنامه فروش کراس اوور پلاگین هیبرید و وارداتی ونوسیا وی آنلاین با شرایط پرداخت منعطف اعلام شد.
در این مراسم علی خسروانی مدیرعامل اتوخسروانی و صاحب امتیاز نمایندگی ۱۱۱۳ با اشاره به همکاری تیگارد موتور و ونوسیا، محصولات این برند چینی-ژاپنی را رقابتی دانست و نسبت به موفقیت محصول وی آنلاین پلاگین هیبرید در بازار کشور ابراز امیدواری کرد.
خسروانی در ادامه با تشریح وضعیت بازار خودروی کشور، شرط اصلی فروش بالای یک خودرو را، خدمات پس از فروش مناسب و ادامه دار بودن عرضه آن به بازار دانست و افزود: با توجه به اینکه ونوسیا مستقیما در بازار ایران حضور دارد، امیدواریم در ادامه شاهد عرضه پرتیراژ و خدمات پس از فروش گسترده برای محصولات این برند در ایران باشیم.
در ادامه، بهزاد چریک مدیرعامل تیگارد موتور ضمن اشاره به روند رو به رشد تولید در شرکت تیگارد موتور، اعلام کرد این شرکت برنامه دارد تا پس از واردات محصول وی آنلاین پلاگین هیبرید، این خودرو را با تیراژ ۵ هزار دستگاهی در کارخانه خود در شهر گلپایگان مونتاژ کند. مدیرعامل تیگارد موتور در تشریح برنامههای آتی این برند از عرضه نسخه آپشنال تیگارد X35 با نام X35 پرایم و یک خودروی تمام برقی جدید به بازار خبر داد.
نمایندگی ۱۱۱۳ تیگارد موتور خسروانی برنامه دارد تا بهترین خدمات را در بین نمایندگیهای برند تیگارد موتور به مشتریان ارائه دهد. تعمیرگاه نمایندگی ۱۱۱۳ مجهزترین مرکز پشتیبانی محصولات تیگارد موتور است که قرار است به صورت تخصصی خدمات خودروهای پلاگین هیبریدی و برقی تیگارد را ارائه دهد.
وی آنلاین برروی پلتفرم VSA ساخته شده که بهطور مستقل توسط ونوسیا و دانگفنگ توسعه پیدا کرده است. نسخهٔ پلاگینهیبریدی V آنلاین به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور به همراه یک موتور الکتریکی با ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است.
V آنلاین DD-i از یک پکیج باطری ۱۸.۴ کیلووات ساعتی استفاده میکند که امکان پیمودن تا ۱۱۰ کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی فراهم خواهد کرد درحالیکه برد کلی خودرو به ۱۳۰۰ کیلومتر میرسد. شارژ این باطریها هم با برق عادی حدود ۵.۵ ساعت طول میکشد اما با استفاده از شارژرهای سریع، ظرف ۳۰ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ خواهد شد. این کراساوور پلاگینهیبریدی ظرف ۷.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد و مصرف سوخت آن در کمترین حالت ۴.۴ لیتر در هر صد کیلومتر است.
بخوانید: مشخصات و ویژگیهای ونوسیا V-Online تیگارد موتور
این خودرو از امکانات فراوانی هم بهره میبرد که ازجملهٔ آنها میتوان به شش ایربگ، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم پایش فشار باد تایرها، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، چراغهای LED، صفحه آمپر دیجیتالی، نورپردازی داخلی، شارژر بیسیم، سقف شیشهای فتوکرومیک، تنظیم برقی صندلیهای جلو، آینههای جانبی تاشو برقی با گرمکن، ترمز پارک برقی با اتوهلد، سنسور نور و باران و… اشاره کرد.
بنابر اعلام تیگارد موتور این خودرو با قیمت مصوب ۲۳ میلیارد ریال و امکان خرید اقساطی در بازههای زمانی ۱۲ تا ۳۶ ماهه به مشتریان عرضه میشود. پیشپرداخت اولیه این خودرو ۹.۶۴ میلیارد ریال تعیین شده و تحویل آن ظرف ۳۰ روز کاری انجام خواهد شد. همچنین، این محصول با گارانتی ۶۰ ماهه یا ۱۵۰ هزار کیلومتر عرضه میشود.
نمایندگی ۱۱۱۳ تیگارد موتور خسروانی نیز، وی آنلاین پلاگین هیبرید را همراه با هدایای ویژه شامل ارسال رایگان خودرو به سراسر کشور، بیمه بدنه رایگان و گارانتی تعویض یکساله خودرو را عرضه میکند.
متقاضیان میتوانند با مراجعه حضوری به نمایندگی تیگارد موتور خسروانی واقع در سعادتآباد، نرسیده به میدان کتاب و یا تماس با مجموعه اتوخسروانی نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام نمایند.
۲۸ آبان ۱۴۰۳تا شرکت هایی مثل بهمن و مدیران خودرو هستن و بیشتر نمایندگی و قطعاتشون در دسترسه آدمای کمی سمت تیگارد میان ولی پیشرفتشون خوب بوده
۲۸ آبان ۱۴۰۳یادش بخیر بهمن موتور فیدلیتی رو به قیمت کارخونه میداد یک میلیارد و ۲۰۰ که ۳۰۰ میلیون با دنا پلاس توربو اتومات صفر یا درحد صفر تو بازار اختلاف داشت 😂😂
به جرم گرون فروشی جریمش کردن مجبورش کردن حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ بفروشه فیدلیتیو😂
مهردادکمال
۲۸ آبان ۱۴۰۳من که این مقاله رو نخوندم و مطمینم کاربرهای قلیلی به این مقالات علاقه نشون بدن.بنظرم گاهی پدال با نگاهی به گذشته از مقالات این شکلی بزاره که حس و بازخورد عالی خواهد داشت.
https://www.classicandsportscar.com/features/audi-quattro-vs-opel-monza-ff-all-weather-warriors?fbclid=PAY2xjawGoSJhleHRuA2FlbQIxMQABpm8uuJCntM9970AamoRxWwQ4OIW6ndivzYzE4Prx1SqZnkkZ1bff4dRaHw_aem_umOh8xLHjabAcqKls4M8-Q