در این مقاله برخی از بهترین موتورسیکلت های ۲۵۰ سی سی بازار ایران را خدمت شما عزیزان معرفی میکنیم.
ممنوعیت ورود موتورسیکلتهایی با حجم موتور بالاتر از ۲۵۰ سی سی باعث شده طرفداران این نوع وسایل نقلیه به گزینههای موجود در بازار که حداکثر حجم ۲۵۰ سی سی دارند رضایت دهند. همین امر قیمت گزینههای موردبحث ما را نیز بالاتر برده و مجموع این اتفاقات موجب شکلگیری بازاری محدود برای خریداران شده است. با تمامی این تفاسیر میخواهیم برخی از بهترین موتورسیکلت های ۲۵۰ سی سی بازار کشور را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم.
همچنین بخوانید:
- راهنمای خرید بهترین موتورسیکلت طرح کلیک در ایران
- راهنمای خرید بهترین موتورسیکلت ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان در ایران
- راهنمای خرید بهترین موتورسیکلت با قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان
- راهنمای خرید بهترین موتورسیکلت های بازار ایران تا ۱۰۰ میلیون تومان
یک موتورسیکلت اسپرت با قوای محرکه نسبتاً پرحجم که در کشورمان قیمت بالایی هم دارد باید از ویژگیهای شاخصی برخوردار باشد. طراحی جذاب و چشمنواز، کیفیت ساخت بالا، پیشرانه پرقدرت و پرطنین، خدمات پس از فروش قابلقبول و در دسترس بودن قطعات و لوازمیدکی جزو مهمترین فاکتورهای موتورسیکلتی خوب هستند هرچند باید اذعان کرد در بازار داخلی نمیتوان به تمامی این موارد دست یافت و غالباً یک یا چند فاکتور قربانی موارد دیگر میشود. در لیست زیر شاخصترین موتورسیکلت های ۲۵۰ سی سی معرفی شدهاند اما امکان از قلم افتادن مدلهای دیگر نیز وجود دارد بنابراین از شما خواهش میکنیم درصورتیکه مدل دیگری را مدنظر دارید حتماً در بخش نظرات معرفی نمایید تا ما و دیگر کاربران نیز با آن آشنا شویم. ضمناً پیش از این مقاله بهترین موتورسیکلت های ۱۵۰ سی سی بازار ایران نیز در پدال منتشر شده که میتوانید آن را هم مطالعه بفرمایید.
بهترین موتورسیکلت های ۲۵۰ سی سی بازار ایران
باجاج دومینار ۲۵۰
باجاج جزو مشهورترین برندهای حاضر در بازار موتورسیکلت کشور است. این شرکت هندی محصولات متنوعی را تولید میکند که یکی از آنها دومینار ۲۵۰ خواهد بود. موتورسیکلت موردبحث از پیشرانهای با حجم ۲۵۰ سی سی استفاده میکند و قدرت حدود ۲۷ اسب بخار و گشتاور حدود ۲۴ نیوتون متری دارد. به عنوان رقیب قابلقبول برندهایی همچون بنلی، کی تی ام و زونتس، باجاج دومینار ۲۵۰ حداکثر سرعت ۱۵۵ کیلومتر در ساعتی دارد و باک سوخت ۱۳ لیتری آن نیازهای مصرفکنندگان را به خوبی برطرف خواهد کرد.
کاوازاکی نینجا ۲۵۰
کاوازاکی جزو بهترین برندهای ژاپنی تولید کننده موتورسیکلت در دنیاست و مدل نینجا ۲۵۰ آن نیز محبوبیت زیادی بین موتورسواران دارد. طراحی جذاب و اسپرت یکی از فاکتورهای اصلی خرید این موتورسیکلت به شمار میرود. نینجا ۲۵۰ با دو پیشرانه دو و چهار سیلندر عرضه شده و مدل چهار سیلندر آن تواناییهای بالایی در بازار کشورمان دارد. ترمز ضد قفل، حالتهای مختلف سواری، کنترل کشش و… از جمله شاخصترین تجهیزات نینجا ۲۵۰ به شمار میروند. صفر تا صد کیلومتر در ساعت حدود ۷ ثانیه نیز برای رفع عطش عاشقان سرعت و شتاب کافی خواهد بود.
بندا راک ۲۵۰
شرکت دینو موتور چندی پیش این موتورسیکلت را عرضه کرده است. همانطور که نام موتورسیکلت بندا نشان میدهد، پیشرانه دو سیلندر ۲۵۰ سی سی راک قدرت حدود ۲۷ اسب بخار و گشتاور ۱۹ نیوتون متر را تولید میکند. سیستم آبخنک کارای موتورسیکلت نیز روی کاهش استهلاک و بهبود راندمان تأثیر چشمگیری دارد. بندا راک ۲۵۰ به تجهیزاتی همچون ترمز ضد قفل، چراغهای LED و… مجهز است.
یاماها R25
یکی دیگر از بهترین موتورسیکلت های ۲۵۰ سی سی بازار کشور را میتوان یاماها R25 دانست. یاماها رقیب قدرتمندی برای کاوازاکی و هوندا محسوب میشود و مدل R25 آن با طراحی جذاب و مسابقهای نظرها را به خود خیره میکند. این موتورسیکلت به پیشرانه ۲ سیلندر با حدود ۳۶ اسب بخار قدرت و ۲۳ نیوتون متر گشتاور مجهز است و از این نظر حرفهای زیادی برای گفتن دارد. صفر تا صد کیلومتر در ساعت حدود ۶ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر در ساعت نیز جزو ویژگیهای عملکردی یاماها R25 خواهند بود.
هوندا CBR250RR
ضلع دیگر موتورسیکلتسازان مشهور ژاپنی هوندا نام دارد که محصولاتش در کشورمان به خوبی شناخته شدهاند. مدل CBR250RR رقیب کاوازاکی نینجا ۲۵۰ و یاماها R25 است و قدرت ۳۸ اسب بخار و گشتاور حدود ۲۴ نیوتون متر را ارائه میکند. با وجود چنین پیشرانهای، موتورسیکلت هوندا میتواند در عرض ۶ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت را ثبت نماید. این موتورسیکلت هم همانند رقبای هموطن خود از طراحی جذاب و امکانات متنوعی سود میبرد و درصورتیکه بودجه کافی وجود داشته باشد قطعاً جزو بهترین موتورسیکلت های ۲۵۰ سی سی قابل انتخاب خواهد بود.
یاماها MT25
موتورسیکلت های نیکد هم در کشورمان طرفداران خاص خود را دارند و یاماها MT25 یکی از شاخصترین گزینههای موجود است. قلب تپنده این موتورسیکلت با مدل R25 مشترک است اما تغییراتی جزئی در ساختار آن رخ داده تا سواری نرمتر و راحتتری داشته باشد. طراحی خاص، سواری مطلوب و قدرت و گشتاور قابلتوجه باعث میشوند MT25 گزینه اول بسیاری از خریداران باشد.
بنلی 250S
این موتورسیکلت ایتالیایی چینی در نسخه فیس لیفت راهی بازار کشور شده و در دسته محصولات نیکد قرار میگیرد. طراحی جذاب، صندلی راحت و سواری نرم جزو ویژگیهای مثبت بنلی 250S هستند اما موردی که کاملاً به چشم میآید وزن نسبتاً بالای آن خواهد بود. پیشرانه دو سیلندر موتورسیکلت یاد شده هم حدود ۳۲ اسب بخار قدرت و ۲۱ نیوتون متر گشتاور تولید میکند.
کی تی ام RC250
یکی دیگر از گزینههای اسپرت این کلاس را میتوان کی تی ام RC250 دانست که به پیشرانه ۲۵۰ سی سی آبخنک با قدرت حدود ۲۷ اسب بخار مجهز است. اگرچه خروجی پیشرانه تک سیلندر کی تی ام کمتر از سایر رقبا خواهد بود اما وزن کمتر باعث میشود RC250 نظر مالک را به خود جلب کند. وجود ترمز ضد قفل و سیستم تعلیق کارا باعث شدهاند این موتورسیکلت سواری نرم و مناسبی داشته باشد. اگرچه طراحی ظاهری RC250 متفاوت از کار درآمده اما شاید باب میل همه خریداران نباشد.
موتورسیکلتهایی که در بالا به آنها اشاره شد جزو بهترین موتورسیکلت های ۲۵۰ سی سی بازار ایران هستند و با توجه به ممنوعیت واردات مدلهای با حجم فراتر از ۲۵۰ سی سی طبیعی است که قیمت بالایی نیز داشته باشند. در جدول زیر به قیمت برخی از موتورهای موردبحث اشاره شده است. جهت اطلاع از قیمت روز موتورسیکلت نیز میتوانید به صفحه مخصوص آن مراجعه نمایید.
نام موتورسیکلت | قیمت تقریبی (تومان) |
باجاج دومینار ۲۵۰ | ۲۶۸,۰۰۰,۰۰۰ |
کاوازاکی نینجا ۲۵۰ | ۵۴۸,۰۰۰,۰۰۰ |
بندا راک ۲۵۰ | ۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰ |
یاماها R25 | ۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰ |
هوندا CBR250RR | ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
یاماها MT25 | ۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
بنلی 250S | ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
کی تی ام RC250 | ۳۴۸,۰۰۰,۰۰۰ |
M@M@DRZ911
۳ فروردین ۱۴۰۳کی تی ام دوک ۲۵۰ هم گزینه خوبیه .
کاواساکی z250 هم از قلم افتاد.
NAVID۰۰۹۸
۳ فروردین ۱۴۰۳اوففففففف….. .
قیمتارو که دیدم از چشمم افتادن همشون!!!
قضیه چیه تو سطح شهر میبینیم موتورسنگین بیپلاک دو ترکه چرخ میزنند کسی نگاه چپشون نمیکنه!!!
من که باشم دوک میگیرم!!!
اونی هم که موتور باز باشه میدونه چطور با یک دهم این قیمتها مثلاً نینجا یا دوک سوار بشه!!!
R25
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳آقای موتور باز بگو با یکدهم این قیمتا چجوری میشه اینارو سوار شد ماهم بدونیم!!!
r.t
۱۶ آبان ۱۴۰۳سویچ
yaghoub
۳ فروردین ۱۴۰۳KTM duke چرا تو لیست نیست ؟؟
رضا
۲ شهریور ۱۴۰۳چون لیستش مشکل داره!بنلی و باجاج توشه دوک کی تی ام توش نی😄
Hamid
۳ فروردین ۱۴۰۳Rc250 ۳۰ اسب قدرت داره
R
۳ فروردین ۱۴۰۳قیمتای فضایی
Amir
۳ فروردین ۱۴۰۳قیمتارو!🤯🤯
حسین دهمرد
۳ فروردین ۱۴۰۳تو این رده هواخنک یا روغن خنک نیست؟ تو این حجم یه فن کوچیک هم جوابگوعه دیگه چرا دنبال دنگ و فنگ رادیاتور باشیم
kourosh2008
۳ فروردین ۱۴۰۳https://divar.ir/v/QZ8vRXNe?ref=android
Suzuki bandit 250
4 سیلندر 45 اسب بخار!
محی
۳ فروردین ۱۴۰۳کاوازاکی نینجا ۲۵۰ با کاوازاکی زد ایکس ۲۵ نینجا دو تا محصول کاملا متفاوت هستن و زد ایکس ۲۵۰ که چهار سیلندر هست بالای یک میلیارد هست،قیمت جهانی اش هم ۷۰۰۰ دلار هست
خاص
۳ فروردین ۱۴۰۳قوی ترین و گرونترین ۲۴۰ سیسیِ بازار داخل، کاوزاکی ZX25-R هست که توی فهرست پدال نیومده.
از معدود موتورهای چهارسیلندِ ۲۵۰ سیسیِ جهان.
مقاله پدال درموردش
https://www.pedal.ir/motorcycle/new-kawasaki-ninja-zx-25r/
Siyavash
۳ فروردین ۱۴۰۳و زندگی که داشتن یه موتور ارزان قیمت برایه جوانان آرزو شد…..😟😟
رضا
۴ فروردین ۱۴۰۳کجای دنیا غیر از ایران همچین قیمتهایی وجود داره؟؟؟!!! اگر درامد و حقوق ها را ریالی حساب کنید و قیمت موتور و ماشین ها را به دلار حساب کنید باز هم قیمت ها نصف این میشود!!! مشکل اینجاست که دولت و گمرک خدمتگذار قیمت ها را به دو یا سه برابر دلاری حساب میکند که به همچین قیمتهایی میرسیم!!!
BMW
۴ فروردین ۱۴۰۳کاوازاکی نینجا ۲۵۰ رو فقط
Mohamad
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳چرا این کارا میکنید اگه قصد خرید دارید حتما نیاز به صفر خرید کردن نیست که تو دیوار قیمتها کمتره زیاد نه ولی باز کمتره
و اینکه موتور cf250 را هم اگه میآوردیم خیلی خوب میشد موتور خیلی خوبی هست قیمتش صفرش فکر کنم 300 تومنه و خیلی هم قشنگه
امیر علی
۵ فروردین ۱۴۰۳صدای غرش همین هوندا cbr250rrرو تو سالن از نزدیک شنیدید من کاری با موتور های حجیم تر ندارم ولی هوندا یچیز دیگست چون خودم سوارش شدم
الف زیر ب
۶ فروردین ۱۴۰۳سلام
گلکسی nh هم از قلم افتاده
آخه نسبت به قیمتش و سواری راحتش طرف دارهای خودش و داره
صفدر
۹ فروردین ۱۴۰۳لوکی۲۵۰از قلم افتاده ترمزا جفت abs انجین از داخل سرامیک شده رادیات آب مصرف کم ۲۸اسب قدرت و…. البتهدحجم واقعیش۲۷۸س س هست.
علی
۱۶ خرداد ۱۴۰۳باسلام ازموتورا خیلی خوشم آمد قیمتهاش رو که دیدم درجاسرسیلندر سوزوندم آخه بادرامد های حتی قشرمتوسط امکان خریدنش غیرممکنه.درکشورای عربی با۳الی۴ماه درآمد. میتونی موتور ۴سیلندر بخری اینجا آفتابه هم بهت نمیدن.خدا یا با این همه آرزو کجا برم؟
M.s.t
۲۵ تیر ۱۴۰۳همه اینهای که بالا قیمتشون رو زده درحد یه هوندا 200ساخت ایران هست قدرت مانور انچنانی نداره 250سی سی حجم چیزی نیست که پلاک نکنن اگه راست میگه 400رو پلاک کنن یا همون هوندا zzr400رو پلاک کنن که تا لمسش نکنی مشخص نیست که روشنه یا خاموش فقت یه زره شتاب و سرعتشون از هندا 200تولید داخل بیشتر است
مهراد حضرت حسسنی
۱۳ شهریور ۱۴۰۳سلام
دوستان راهنمایم کنید بین دوک ۲۵۰ و ام تی ۲۵ کدوم بخرم